جوین_ فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد: با توجه رشد قابل توجه در امور صنعتی شهرستان جوین متاسفانه زیر ساخت های حمل و نقل جاده ای در شریان های مواصلاتی فراهم نشده است.

زیر ساخت های توسعه شهرستان جوین فراهم نشده است

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، فرماندارشهرستان جوین در گفتگو با خبر نگار ما بزرگترین مشکلات شهرستان جوین را راههای ارتباطی نامناسب اعلام کرد و گفت: درسطح شهرستان جوین راههای مواصلاتی درجه ۱ وجود ندارد و راههای موصلاتی موجود مربوط به ۳ دهه پیش است، که با افزایش وسایط نقلیه سبک و سنگین باید شریان های ارتباطی نیز توسعه می یافته است، که متاسفانه تا کنون در این مورد اقدامی انجام نشده است.  

حسین جمشیدی در این گفتگوابتداهمه مسئولان رابه هماهنگی وهمدلی بانماینده ولی فقیه دعوت کردوگفت: پیشرفت عمرانی،  اجتماعی،  سیاسی و فرهنگی درگرووحدت وهمدلی حاصل می شود.  

وی اظهارداشت: شهرستان جوین یک دهه پیش ایجاد شده ودر این مدت از نظر صنعتی رشد قابل توجهی یافته و کاخانجات بزرگی همچون فولاد، اسید سیتریک، ماشین های الکتریکی سبک و سنگین و کاخانجات قندجوین و شیرین گستر تاسیس شده است.  

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد: متاسفانه زیر ساخت های توسعه ای در امور راههای مواصلاتی انجام نشده است، که بزرگترین مشکلات را برای مردم ولایتمدار شهرستان جوین به وجود آورده است.  

جمشیدی یاد آور شد: فقط ورودی و خروجی وسایط نقلیه سنگین برای حمل و نقل مواد اولیه و تولیدات کارخانه فولاد شهرستان جوین روزانه ترافیک سنگینی را به جاده های جوین تحمیل می کند.  

فرماندار شهرستان جوین تصریح کرد: البته طرحهای مهمی همچون خط انتقال گاز سی اینچی به شهرستان جوین که حاصلش برخورداری تمامی روستاهای سطح شهرستان ازنعمت گاز میباشد از خدمات ارزنده نظام به شمار می رود.  

جمشیدی تاکید کرد: لازم است مسئولین وزارت راه و مسکن شهر سازی برنامه جامعی برای راههای مواصلاتی شهرستان جوین منظور نمایند، در غیر این صورت فاجعه بزرگی در مورد راههای ارتباطی گریبان مردم را خواهد گرفت.  

فرماندارشهرستان جوین خاطر نشان کرد: بزرگترین مشکل ما مربوط به ترافیک سنگین در راههای ارتباطی است که امیدواریم مسئولان توجه بیشتری نسبت به حل این مشکل مبذول نمایند.  

امام جمعه جوین نیز گفت: با توجه به ترافیک بسیار سنگین محور مواصلاتی شهرستان جوین به سبزوار متاسفانه مسئولین و کارمندان پروازی که همه روزه در این مسیر رفت و آمد می کنند، خستگی مفرطی برایشان ایجاد کرده و پاسخگویی به ارباب رجوع در ادارات را با مشکل مواجه می کند.  

حجت الاسلام والمسلمین دلیری پور تصریح کرد: کارمند پروازی و مدیر پروازی که روزانه ۱۵۰ کیلومتر مسیر رفت و برگشت محل خمت تا اقامتگاهش را طی کند انرژی پاسخگویی به ارباب رجوع را ندارد.  

وی تاکید کرد: ما برای انجام امور ارباب رجوع به ادارات باید با گشاده رویی و آغوش باز از آنان استقبال کنیم، جون مردم ولی نعمت ما به شمار می روند و در همه امور همراه نظام بوده اند و در آینده نیز با عملکرد خوب ما این وضعیت تداوم خواهد یافت.  

دلیری پوراظهارداشت:به نظرمن بزرگترین مشکل دستگاههای اجرایی مدیران پروازی هستند که این افراد نه توانایی پاسخگویی به ارباب رجوع را دارند ونه می توانند درنمازهای یومیه وجمعه مشارکت نمایند.  

وی با اشاره به عملکرد دولتهای گذشته یادآورشد:تمامی دولتها قصد خدمت داشته اند ولی بعضی ازاین دولتهاخط قرمزها راکه حفظ نظام وادامه خط امام واجرای فرامین رهبری است رعایت نکرده اند وخواسته ما ازاین دولت وعواملش رعایت خط قرمزهاست، که نظام ما با قدرت وصلابت درمجامع جهانی حرف اول راخواهد زد.  

دلیری پورگفت:حاصل تعامل دستگاههای اجرایی پیشرفت درتمامی امورشده و پوزه دشمنان قسم خورده را و آمریکای جنایتکار رابه خاک خواهد مالید.  

توضیح این نکته ضروری است، که حداقل نیمی از مدیران و کارمندان سطح ادارات شهرستان جوین همه روزه  این مسیر پر تردد و خطرناک و کوهستانی بین شهرستان جوین و سبزوار را طی می کنند.  

شهرستان جوین در فاصله ۳۰۰ کیلومتری غرب شهرستان مشهد مقدس واقع شده است و راه آهن سراسری تهران_ مشهد از وسط این شهرستان عبور می کند.        

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.