معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی جشن‌های زیر سایه خورشید را یک حرکت دقیق و انقلابی مبتنی بر جهان‌ شبکه‌ای دانست.

"زیر سایه خورشید" حرکتی دقیق و انقلابی مبتنی بر جهان شبکه‌ای است

به گزارش  قدس آنلاین، سید نظام‌الدین موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در ششمین نشست دبیران استانی شبکه جوانان رضوی که با محوریت جشن‌های زیر سایه خورشید در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد اظهار داشت: دنیای امروز دنیای شبکه است و در عصر جدید جهان شبکه‌ای، مختصات و ویژگی‌های خاص خود را دارد، دنیای شبکه‌ای دنیایی متنوع و متکثر است که می‌توان جشن‌های زیرسایه خورشید را یک حرکت دقیق و انقلابی مبتنی بر جهان شبکه‌ای دانست.

موسوی افزود: اسلام پر از مناسک و نهادهای مختلف است، اگر می‌خواهیم در دنیای امروز یک عنصر و یک سازمان انقلابی و ارزشی تاثیرگذار اجتماعی باشیم باید بتوانیم این مناسک را مدام به روز نگه داریم.

وی با بیان این مطلب که امروز باید به مقوله زیارت به عنوان یک برنامه جاری و تعاملی دائمی در زندگی مردم توجه شود افزود: امام رضا(ع) نقطه امید مردم به حساب می‌آیند و در این شرایط کشور که مشکلات اقتصادی به همراه طمع دشمنان به‌دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند و از طرفی مقام معظم رهبری در سخنان خود مدام به مسئله امید تاکید دارند یکی از آن نقاط امیدبخش حرم مطهر امام رضا(ع) و وجود نازنین این امام بزرگوار است.

موسوی تاکید کرد: امام رضا(ع) در میان فرهنگ‌ها و اقوام مختلف ایرانی با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی اجتماعی به عنوان حلقه وصل و نقطه اتکاء و نقطه امید مردم به حساب می‌آیند و باید این نقطه امید و اتکا را به وسیله جشن‌های زیرسایه خورشید توسعه داد و دائمی کرد.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: مناسک زیرسایه خورشید یک نهادسازی جدید عمیق مبتنی بر یک فکر روشن است که می‌تواند پیوند با معنویت امام رضایی را سراسری کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.