قدس آنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت:باید تلاش کنیم تا سهم استان از اوراق مشارکت تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی را جذب کنیم.

تلاش برای جذب سهم خراسان رضوی از اوراق مشارکت تجهیز مدارس

به گزارش مهر، محمد رحیم نوروزیان  در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت:  مطابق قانون بودجه کشور، دولت مکلف است ده هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت جهت تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی منتشر کند که  باید تلاش کنیم تا سهم استان از این اعتبارات را با استفاده از ظرفیت  های موجود جذب کنیم.

وی افزود: توسعه فضاهای آموزشی توسط خیرین کار بسیار مهمی است همچنین می توان از این ظرفیت در راستای ارتقای کیفیت آموزش و تجهیز امکانات آموزشی مدارس نیز بهره برد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: الگو گرفتن از خیرین مدرسه ساز و ورود آنان به عرصه های دیگر نظیر بهداشت، درمان و ساخت خوابگاه ها از برکات مجمع خیرین مدرسه ساز است.

نوروزیان بیان کرد: وقفیات از دیرباز با عمران و آبادانی کشور گره خورده است  و از هزاران سال قبل امور خیر جاری و ساری بوده و به برکت وجود مضجع شریف رضوی در  مشهد بیش از ۲۰ سال است که  مجمع  خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی شکل گرفته است و امروزه به حول و قوه الهی این حرکت به کل کشور تسری یافته است.

وی تصریح کرد: در سالیان اخیر اتفاق مبارکی که رقم خورده نگاه به مدرسه سازی تسری پیدا کرده است و نسل جدید بانوان و جوانان به خیرین مدرسه ساز اضافه شده است که امری بسیار پسندیده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اظهارکرد: شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان ها در کنار خیرین مدرسه ساز قرار دارد تا با کمک آنان بتوانند بخشی از مشکلات آموزش و پرورش را حل کند.
=
=

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.