جوین_ امام جمعه شهرستان جوین در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: در اسلام به جلوگیری از اصراف و تبذیر سفارش شده و ماهم موظفیم بر حسب سفارشات عمل کنیم.

در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، امام جمعه شهرستان جوین در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان جوین گفت: در دین مبین اسلام به جلوگیری از اصراف و تبذیر سفارش اکید شده است و ما هم موظفیم در صرفه جویی تلاش کنیم تا مشکلی برای هم نوعان خودمان به وجود نیاید.  

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی دلیری پور در خصوص توصیه های مقام معظم رهبری به نمایمدگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان موظفند بر حسب قسمی که یاد کرده اند از قانون اساسی و به ویژه نکات شرعی آن حفاظت نمایند.  

خطیب جمعه شهرستان جوین تاکید کرد: ما بیشترین ضربات را از ناحیه تروریسم دریافت کرده ایم و به شدت با تروریسم در سطح کشور و دنیا مبارزه می کنیم، ولی در این میان دولت های استعمار گردر صدد هستند مارا تروریسم معرفی کنند.  

امام جمعه جوین تصریح کرد: شهدای ۷ تیر و شهدای دولت و سایر ترورهای انجام شده در مورد مقامات حکومتی و ائمه جمعه حکایت از ظلم مضاعف به مردم ما از ناحیه تروریسم است.  

رئیس دادگستری شهرستان جوین در پایان خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پیشرفت فیزیکی ساختمان اداری و مساعدت های مردمی در واگذاری زمین رایگان ارایه کرد.  

قاصد خاطر نشان کرد: دادگستری شهرستان جوین با ۵۰ درصد نیروی چارت سازمانی ۱۰۰ درصد خدمات ارایه می نماید، که از خدمات ارزنده همکاران قدر دانی می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.