قدس آنلاین:پس از رفع مشکلات مالکیتی سیاه جامگان که چند روز پیش از سوی مالک این باشگاه اعلام شد حالا تحولات جدیدی برای این تیم در حال به وقوع پیوستن است که می تواند هواداران و فوتبال دوستان خراسانی جذاب و شیرین باشد.

ابومسلم سیاه جامه آیا دوباره برمی گردد؟

هفته گذشته اخباری مبنی بر ادامه تیمداری باشگاه سیاه جامگان و منصرف شدن از انحلال این تیم از زبان مالک باشگاه اعلام شد و موج از شادی به میان هواداران خراسانی بازگشت و آنها برای حضور مجدد در لیگ دسته اول بسیار امیدوار شدند.

  چند روز پس از انتشار این خبر، نحوه ساختار باشگاه سیاه جامگان بررسی شد و از سید هاشم حسینی به عنوان نزدیک ترین فرد به صندلی مدیرعاملی باشگاه نام برده شد تا همه چیز برای هواداران مشهدی مثبت پیش برود زیرا حسینی در نزد هواداران خراسانی چهره ای محبوب و نام آشناست و آنها امیدوار هستند تا در مدیریت احتمالی او اتفاقات شیرینی برای باشگاه رقم بخورد.

اما امروز خبری از یک منبع آگاه به دی اسپورت رسید که می تواند بهترین خبر سال برای خراسانی ها قلمداد شود؛ اتفاقی که شاید بیش از ده سال است که خراسانی ها منتظر آن بودند. گویا پس از تمایل مجدد مالکان باشگاه سیاه جامگان با توجه به حمایت مدیران شهری و شخص شهردار مشهد به تیمداری اکنون مذاکرات برای استفاده از نام ابومسلم برای شرکت در لیگ دسته اول کشور انجام شده است و به مراحل حساسی هم رسیده است.

بر اساس این خبر شهردار مشهد یکی از اصلی ترین حامیان سیاه جامگان بوده و پیگیری های باعث منصرف شدن مالکان این باشگاه از عدم تیمداری شده می تواند نقطه مثبت این اتفاق باشد. از سوی دیگر سند ابومسلم به نام محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان است و از این طریق هم برای تغییر نام مشکلی پیش نخواهد آمد. پس اگر اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد می توان سیاه جامگان را در لیگ دسته اول پیش روی با نام اصلی خود که در واقع ریشه این باشگاه محسوب می شود یعنی ابومسلم در میادین مشاهده کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.