قدس انلاین : مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اهدای یک هزار جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد و گفت: تاکنون، 30 هزار و 368 جهیزیه به‌ارزش بیش از 123 میلیارد تومان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور اهدا شده است.

اهدای یک هزار جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان رضوی
 سید ضیاء‌الدین حزنی پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای یک هزار جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد که در اردوگاه ثامن الائمه کمیته امداد برگزار شد؛  گفت: یکی از قراردادهایی که بین آدم‌ها بسته می‌شود، پیوند ازدواج بوده که سپاه پاسداران از مشارکت در بحث ازدواج آسان در میان جوانان خرسند است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: یک هزار سری جهیزیه از سوی نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت موسسه خیریه حضرت رقیه(س) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا می‌شود که در ابتدا در جهت ازدواج آسان جوانان تعداد جهیزیه‌ها حدود 50 تا 100 عدد بود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت کشور و دفاع از نظام جمهوری اسلامی است؛ متذکر شد: در کنار این ماموریت مهم، مسکن مددجویان، احداث مدارس در تمامی استان‌های مرزی کشور، ساخت و تجهیز خانه بهداشت و در بحث اشتفال توجه می‌کند و ماموریت دارد.

حزنی با بیان اینکه تاکنون 16 هزار جهیزیه با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره)  و موسسه خیریه حضرت رقیه(س) تهیه شده است؛ بیان کرد: تاکنون، 30 هزار و 368 جهیزیه به‌ارزش بیش از 123 میلیارد تومان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرارگاه‌های امنیتی و نیروهای سپاهی تهیه و توزیع شده و قرار بر توزیع 30 هزار جهیزیه دیگر نیز است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تمام کالاهای اهدا شده به‌نوعروسان تولید ایرانی است، یادآور شد: مشارکت با آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) درراستای افزایش جهیزیه‌های اهدایی به‌نوعروسان زیرپوشش موثر بوده است.

وی از 2 هزار و 743 پروژه انجام شده عمرانی خبر داد و افزود: 5 هزار و 657 فعالیت  غیرعمرانی دیگر انجام شده که امیدوارم این پروژه‌ها افزایش یابد.

حزنی با تاکید بر اینکه امسال هم بحث آب و اشتغال در رأس اولویت‌های ما قرار دارد، افزود: تاکنون بالغ بر 64 هزار جهیزیه در سراسر کشور توزیع شده که آستان قدس رضوی،کمیته امداد امام خمینی و مؤسسات خیریه مشارکتی فعال داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.