قدس آنلاین: سه سارق خشن که با پوشیدن لباس مردان قانون مردم مشهد و گلبهار را سرکیسه می‌کردند در اقدامی ضربتی توسط پلیس دستگیر شدند.

۳ مرد خشن در لباس پلیس دستگیر شدند / زورگیری دزدهااز مردم مشهد وگلبهار

 در پی اعلام چندخبر از سوی شهروندان گلبهاری مبنی بر اینکه افرادی در لباس مأموران پلیس با تهدید چاقو و قمه از آن‌ها زورگیری کرده‌اند، گروهی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان چناران برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیر متهمان وارد عمل شدند.
مأموران در قدم اول تحقیقاتشان با همکاری چند شاکی پرونده چهره فرضی متهمان را ترسیم و در اختیار گروه‌های گشتی پلیس قرار دادند. ضابطان قضایی در قدم بعدی پیگیری‌های خود به رصد میدانی برای شناسایی متهمان در محدوده‌های ارتکاب جرم پرداختند.

تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه مأموران ردی از متهمان در شهر گلبهار پیدا کردند و طی هماهنگی با مقام قضایی به سراغ آن‌ها رفتند. فرمانده انتظامی شهرستان چناران در تشریح عملیات دستگیری عوامل این باند زورگیران خشن گفت: کارآگاهان پلیس متهمان بلافاصله آگاهی پس از ردزنی مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کردند و زیرنظر گرفتند. بررسی‌های میدانی این گروه ویژه پلیس ادامه داشت که سه سارق شبانه وارد مخفیگاه خود شدند و در این لحظه کارآگاهان وارد عمل شدند و قبل از هر اقدامی این مأموران تقلبی را دستگیر کردند.
سرهنگ برات اویسی افزود: مردان قانون در این عملیات ضربتی در بازرسی از محل یک قبضه کلت تقلبی، یک رشته دستبند، دو دستگاه بیسیم، یک قبضه چاقو، یک تیغه شمشیر، مقادیری موادمخدر و آلات استعمال مواد را کشف و ضبط کردند. علاوه بر این دو دستگاه خودرو سواری متعلق به متهمان طبق دستور قضایی توقیف و روانه پارکینگ شد.

به گزارش رکنا،وی تصریح کرد: سه متهم جلب شده ابتدا حاضر به همکاری با کارآگاهان پلیس آگاهی نبودند اما در مواجهه با مستندات پرونده و نیز ادله موجود به ناچار پرده از راز زورگیری‌های خشن خود برداشتند و به جرمشان اعتراف کردند.

اویسی ادامه داد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده و در مواجهه با تعدادی از مال‌باختگان به شش فقره اخاذی تحت‌عنوان مأمور اعتراف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان چناران با بیان اینکه پرونده این مأموران تقلبی پس از تحقیقات اولیه در اختیار مقام قضایی قرار داده شده است، اظهار داشت: متهمان در جلسات برگزار شده در دادسرا نیز صراحتا به جرمشان اعتراف کردند و پس از تکمیل بررسی‌ها با قرار متناسب قضایی راهی زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.