بجستان_ قدس انلاین : نماینده شهرستانهای بجستان و گناباد در مجلس با تاکید بر تاخیر در احکام کارمندان در سال جدید ونگرانی کارمندان گفت:دولت باید به قولهایی که می دهد عمل کند.

نماینده بجستان درگفت وگو با قدس آنلاین ازسرنوشت افزایش حقوق کارمندان میگوید

به گزارش قدس انلاین، دکتر بنایی نماینده شهرستانهای بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبر نگار ما گفت: باتوجه به مصوبه مجلس حقوق کارمندان با نگاه به کارمندان متوسط و پایین به صورت پلکانی باید از ۲۰ درصد افزایش برخوردار باشد ولی دولت با توجه به قولی که داده هنوز در خرداد ماه احکام جدید را صادر نکرده و باید قولی که می دهد عمل کند.

وی افزود: این حس بی اعتمادی که در مردم ایجاد شده را نبایدبا قول دادن و عمل نکردن تشدید کرد و این در حالی است که مجلس در لایحه بودجه ۹۷ که قبل از سال ۹۷ به دولت ابلاغ شده آورده است که حقوق کارمندان با نگاه با کارمندان ضعیف و پایین از ۲۰ درصد افزایش بر خوردار باشد.

دکتر بنایی تاکید کرد: با توجه به اینکه هنوز ۳ ماه ازسال ۹۷ گذشته و  احکام کارمندان مشخص نشده گفت: این مورد نیز با لایحه مجدد در اوایل سال ۹۷ مجددا به تصویب مجلس رسیده و به دولت ابلاغ شده ولی متاسفانه تاخیر صورت گرفته موجبات نگرانی قشر عظیمی از اقشار جامعه را که شامل حقوق بگیران و کارمندان می شود شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بهانه دولت و مسئول برنامه و بودجه دولت سختی تغییر احکام بوده که این قابل قبول نبوده و این اقدام با توجه به سیستمی بودن احکام در یک برنامه نرم افزاری سریعا قابل امکان است.

وی با توجه به اینکه در آخرین گزارشات رسیده از دولت تغییراحکام باید درخرداد ماه اعمال می شده که انجام نشده لذا در مجلس نیز پی گیر این قضیه خواهیم بود و باید دولت پاسخگو بوده و مردم را از نگرانی در آورند.

دکتر بنایی اذعان کرد: با تاکید مجلس و نگاه ویژه به کارمندان متوسط و پایین و بحثهایی که برای پاداش پایان خدمت داشته است اعتقاد داریم بامردم باید صادقانه باشیم و در جایگاه قانون گزارشات را در اختیار مردم قرار داده و نظارت کامل نیز بر امور داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.