یزد- نماینده تام الاختیارسازمان سنجش دراستان یزد گفت: بیش از۱۵هزارو ۴۰۲دواطلب یزدی درکنکور سراسری که در روزهای ۷و۸ تیرماه دراستان یزد برگزارمی شود شرکت می کنند.

۱۵هزار داوطلب یزدی آماده برگزاری کنکورسال ۹۷ هستند

سیدمحسن میرحسینی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهادراشت : بیش از ۱۵هزارو ۴۰۲دواطلب یزدی  درکنکوسراسری شرکت می کنند که ازاین میزان ۹هزارو ۱۲۳نفرداوطلب زن و بیش از۶هزارو ۲۷۹نفرداوطلب مرد هستند که درروزهای پنج شنبه و جمعه ۷و۸ تیرماه در این ماراتن بزرگ با هم به رقابت می پردازند.

وی افزود: در آزمون امسال  داوطلبان زن ۵۹درصد و داوطلبان مرد ۴۱درصد هستند و در آزمون امسال مانند سال قبل  گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین متقاضی را دارد و بیش از ۶۳درصد از داوطلبین در این رشته قرار دارند  که شامل۶هزار۶۳۲نفرهستند که از این تعداد ۳هزارو۹۸۲نفرزن و ۲هزارو۶۵۰نفر مرد هستند که صبح جمعه ۸ تیرماه در این آزمون شرکت می کنند .

 میرحسینی تصریح کرد: داوطلبین رشته های علوم ریاضی و فنی یک هزارو ۹۵۵ نفرهستند که از این تعداد ۱هزار۳۲۰نفر مرد و مابقی زن هستند در رشته علوم انسانی ۳هزارو ۱۹۶نفر داوطلب حضور دارند که از این تعداد  یک هزرو ۹۹نفر شرکت کننده مرد و ۲هزارو ۹۷دواطلب زن حضور دارند و بیش از یک  هزارو ۴۳۴نفر زن ومرد در رشته هنر با هم به رقابت می پردازند و بیش از ۲هزارو ۱۸۵در رشته های زبان خارجی عصر جمعه دراین آزمون شرکت می کنند  .

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: کارتهای ورود به جلسه در تاریخ ۴تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع خواهد شد و داوطلبان تا ساعت ۲۴روز چهارشنبه فرصت دارند نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.