علاقمندان به شرکت در چهارمین جشنواره ادبی نذر شعر تا 30 تیرماه امسال فرصت دارند اشعار خود در باره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

هشت جایزه رضوی برای شاعران محب امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، چهارمین دوره جشنواره ادبی نذر شعر با هدف ترویج و تعالی شعر آیینی، تبیین مقام شامخ و سیره اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر و تشویق علاقمندان و فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در این جشنواره از تمامی دوستداران اهل بیت(ع) و به ویژه شاعران دعوت می‌شود اشعاری را که درباره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) سروده‌اند، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود. در این جشنواره هم چنین لوح تقدیر و هشت جایزه نفیس به نیت امام هشتم(ع) به برگزیدگان اهدا می شود.

این گزارش می‌افزاید: در سه دوره گذشته بیش از 700 نفر با 1800 اثر در این جشنواره شرکت کردند و چهارمین دوره جشنواره نیز با محوریت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی، شخصیت و سیره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در قالب‌های شعر و قطعه ادبی و در سه بخش سنتی، شعر نو و شعر کودک برگزار و آثار برگزیده نیز منتشر می‌شود.

آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد، محدودیتی در انتخاب قالب اشعار وجود ندارد و هر شرکت کننده نیز باید 5 قطعه از اشعار خود را تا 30 تیرماه 1397به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. آثار ارسالی باید روی یک طرف برگهA4   با قلم نازنین اندازه 14 ، تایپ و در قالب فرمت word همراه با مشخصات کامل و ایمیل و شماره تماس صاحب اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شود.

علاقمندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ادبی «نذر شعر» می‌توانند آثار خود را از طریق ارسال به ایمیل farhangsarayekhatam@yahoo.com ، مراجعه به سایت فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir ، مراجعه حضوری و یا تماس با شماره 66207068 ارائه نمایند.

چهارمین جشنواره ادبی «نذر شعر» در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی یافت آباد، خیابان حیدری جنوبی، خ شهید پژاند، تا 30 تیر 1397 آماده دریافت آثار شاعران است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.