سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: رونالدو با آمادگی کامل در جام جهانی حضور دارد اما همیشه استثناهایی وجود دارد و امیدوارم این استثنا برای رونالدو مقابل ایران باشد.

کی روش: پرتغال را خوب می شناسم/ آنها خوش شانس هستند که رونالدو را دارند

به گزارش قدس آنلاین، تمرین تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز برگزار شد که کارلوس کی روش برای دقایقی به سئوالات خبرنگاران داخلی پاسخ داد.

وی همچنین با خبرنگاران خارجی هم به صورت جداگانه گفتگویی داشت و محور این گفتگو تقابلش با کریستیانو رونالدو بود. وی همچنین در گفتگو با رسانه های خارجی هم نسبت به استفاده از تکنونولوژی کمک داور ویدئویی (VAR) انتقاد کرد.

سرمربی تیم ملی ایران درباره رویارویی تیمش با رونالدو تاکید کرد: برای پرتغال خیلی خوب است که رونالدو را کاملا آماده در اختیار دارد اما همیشه استثناهایی برای قوانین وجود دارد و امیدوارم این استثنا (برای رونالدو) در بازی مقابل ایران باشد.

کی روش ادامه داد: فرمول جادویی برای پیروزی در جام جهانی داشتن یک تیم عالی و بازیکنان خارق العاده است. پرتغال خوش شانس است که هم تیم  و هم بازیکنان خوبی دارد که می توانند تفاوت ها را رقم بزنند.

سرمربی تیم ملی ایران درباره تقابلش با فرناندو سانتوس سرمربی فعلی پرتغال هم به شوخی گفت: دوستانم برایم آرزوی موفقیت می کنند؛ به جز بازی با پرتغال. من و سانتوس با هم رفیق هستیم. هم من تیم او را خوب می شناسم و هم او از ما شناخت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.