قدس انلاین : فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منازل و مغازه‌ها با ۳۹ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری ۲سارق مشهدی بعد از۳۹بار دزدی

سردار "قادر کریمی" در گفت و گو با خبرنگار قدس انلاین ، گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی مردی جوان مبنی بر سرقت منزلش در حوالی میدان راه آهن مشهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حوزه جغرافیایی جرم، تیمی از کارآگاهان زبده پایگاه شمال مامور رسیدگی به پرونده شدند و با بررسی دقیق محل سرقت و آثار بجامانده تحقیقات خود را آغاز و یکی از سارقان را که فردی سابقه‌دار به نام جلال است را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با همکاری تیمی از اداره اطلاعات جنائی، مظنون را تحت نظر قرار داده و پس از اطمینان از دست داشتن او در سرقت‌ها با همکاری تیم تجسس کلانتری هاشمی‌نژاد او را دستگیر کردند.
متهم جوان در بازجویی‌های بعمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت شبانه از منزل با همکاری فردی به نام ابراهیم اعتراف کرد و که با اطلاعات بدست آمده کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله همدست را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۷۰ عدد انواع کلید به همراه مقادیر زیادی لوازم مسروقه کشف کردند.
سردار کریمی خاطر نشان کرد: متهمان طی چندین مرحله بازجوئی‌های علمی پلیس و مواجهه با مستندات کشف شده به ۳۹ فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کردند.
وی عنوان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی با صدور حکمی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.