بندرعباس ـ معاون امـور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگـان از تعیین تکلیف واحـدهای تحت تملک بانکها در بخش های صنعتی، معدنی، کشاورزی و صنایع دستی در استان هرمزگان خبر داد.

تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تحت تملک بانک ها

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، سهراب رضوانی معاون امـور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگـان در یکصد و شصت و دومین جلسه کمیته کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: حسب دستور رییس جمهور، به زودی این بنگاه ها تعیین تکلیف و واحدهایی که مستعد هستند در سـال مزین به شعار حمایت از کالاهـای ایرانی به چرخه اقتصاد کشور باز می گردند.

وی افزود: احیاء واحدهای تملک شده توسط بانک ها می تواند ظرفیت تولیدی و سرمایه ای استان را در شرایط کنونی اقتصادی بهبود ببخشند و امید است سریعتر شاهد تعیین تکلیف و بازگشت واحدهای مستعد به چرخه تولید و اشتغازایی در استان باشیم.

معاون امور صنایع سازمان با تاکید مجدد از بانک های عامل خواست واحدهای تولیدی را بدون هماهنگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تملیک نکنند و قبل از اجرای هرگونه اقدام اجرائی با دستور کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید انجام گیرد.

شایان ذکر است مقرر گردید بانک ها ظرف مدت ۲۴ ساعت لیست واحدهای تملیک شده را به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی فرمت ارائه شده از سوی دبیرخانه اعلام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.