زنجان- دادستان زنجان با اشاره به اینکه پرداختن به بحث چاههای غیر مجاز در اولویت برنامه های دادگستری است، گفت: سالانه ۷۷ سانتی‌متر از سطح آب‌های زیرزمینی استان زنجان کاهش پیدا می کند و برای این افت فشار باید لباس سیاه به تن کرد.

برای افت آبهای زیر زمینی باید لباس سیاه به تن کرد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، دادستان زنجان با اشاره به اینکه پرداختن به بحث چاههای غیر مجاز در اولویت برنامه های دادگستری است، گفت: سالانه ۷۷ سانتی‌متر از سطح آب‌های زیرزمینی استان زنجان کاهش پیدا می کند و برای این افت فشار باید لباس سیاه به تن کرد.

حجت‌الاسلام حسن مظفری  با تاکید بر اینکه  دادگستری استان  زنجان  در پیگیری حقوق عامه پیشتازاست، خاطرنشان کرد: ما برای احقاق حقوق عامه  کفن بر تن کرده ایم.

وی با اذعان به اینکه دادستانی در جهت حقوق مردم تلاشهای زیادی را انجام می دهد افزود: در این راستا بیش از ۱۰میلیارد تومان برای تردد بهتر مردم دراتوبان زنجان هزینه شد.

دادستان زنجان با بیان اینکه با ۹۰ درصد از دستگاه‌های دولتی در خصوص پیگیری حقوق عامه مکاتباتی صورت گرفته است افزود: موضوعات مختلفی در خصوص معضلات شهری ،فاضلاب و آلودگی هوا ،کارخانه ها و ... به مدیران استانی و حتی استاندارزنجان تذکراتی داده شده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص میزان طلاق نیز ابراز داشت: یکی از دلایل اصلی بروز پدیده طلاق در جامعه کمرنگ تر شدن معنویت‌ها ست.

وی  از افزایش ثبت طلاق درسال۹۶ در  مقایسه با سال قبل آن خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.