۲ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
کد خبر: 606985

سرمربی تیم فوتبال استقلال نگران وضعیت 6 بازیکن تاثیرگذار تیمش برای لیگ هجدهم است.

6 بازیکن دغدغه بزرگ شفر برای لیگ هجدهم

به گزارش قدس آنلاین،  وینفرد شفر امشب از آلمان به تهران بر می‌گردد تا از روز 4 تیرماه تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد اما شفر برای تیمش در لیگ هجدهم خواهان تمدید قرارداد 6 بازیکن تاثیرگذار تیمش است.

شفر روی ماندن امید ابراهیمی، مجید حسینی، ووریا غفوری، فرشید باقری، جباروف و تیام اصرار دارد اما تاکنون تمدید قرارداد این نفرات انجام نشده است. درخشش امید ابراهیمی و مجید حسینی در جام جهانی باعث شده تا کار تمدید قرارداد این بازیکنان سخت‌تر از گذشته شود.حسینی در صدد جدایی از استقلال در اوج جوانی است و می‌خواهد راه اروپا در پیش بگیرد و ابراهیمی هم این روزها چشم  تیم های عربی را گرفته و بعید نیست برای پیوستن به این تیم ها وسوسه شود.

جباروف و تیام هنوز در ایران حضور پیدا نکرده‌اند و هافبک ازبک در ازای دریافت مطالباتش پای میز مذاکره خواهد نشست و تیام نیز همچنان خواهان افزایش دستمزدش برای فصل آینده است.ووریا غفوری و فرشید باقری هم نفراتی هستند که کار تمدید قرارداد با آنها کمی راحت تر از 4 گزینه قبلی است اما فعلا اتفاقی در مورد این نفرات رخ نداده است.

این 6 نفر دغدغه بزرگ شفر برای لیگ هجدهم هستند و مرد آلمانی می‌خواهد در نشست با مسئولان باشگاه استقلال تکلیف آنها را روشن کند.استقلالی‌ها در این بین بازیکنانی مثل باقری، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر،مرتضی آقاخان، میثم تیموری،صیادمنش و ... را به خدمت گرفته اند اما بدون شک اگر قرارداد هر کدام از این 6 نفر تمدید نشود استقلال برای لیگ هجدهم دچار مشکل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.