قدس آنلاین:از آغاز فعالیت سامانه جامع آتش نشانی در مشهد، هشت هزار واحد صنفی در مدت ۹ماه در این کلانشهر تاییدیه ایمنی گرفتند

تاییدیه ایمنی برای ۸هزار واحد صنفی در مشهد

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این سامانه شهریور پارسال به بهرهتاییدیه ایمنی برای ۸ هزار واحد صنفی در مشهد برداری رسید و با افتتاح آن درخواست های استعلام ایمنی اصناف در بازه زمانی کوتاه پاسخگویی می شود.

آتشپاد حسن جعفری افزود: با راه اندازی این سامانه پاسخ استعلام ایمنی اماکن زیر ۱۰۰ مترمربع حداکثر در یک هفته و اماکن بالای ۱۰۰ متر حداکثر در یک ماه صورت می گیرد.

وی گفت:از زمان راه اندازی این سامانه تاکنون حدود ۱۲ هزار درخواست تاییدیه ایمنی ثبت شده است.

آتشپاد جعفری افزود: هشت هزار مورد از این درخواست ها منتج به صدور تاییدیه ایمنی شده و ۴ هزار واحد نیز شرایط اخذ تاییدیه را نداشته اند.

وی با اشاره به اینکه قبل از راه اندازی این سامانه سالانه تنها ۴ هزار درخواست تاییدیه ایمنی ثبت می شد، گفت: سازمان آتش نشانی برای هر پرونده اخذ تاییدیه ایمنی حداقل ۲ بار بازدید انجام می دهد اما با راه اندازی سامانه مذکور پاسخگویی به درخواست ها شتاب گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد افزود: عدم نیاز به مراجعه حضوری شهروندان به سازمان هنگام ثبت درخواست و امکان رهگیری اینترنتی وضعیت درخواست توسط درخواست کننده از مزایای این سامانه است.

هزار و ۳۰۰ آتش نشان در ۴۸ ایستگاه در شهر مشهد خدمت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.