شهرکرد-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای مرور بخشی از جنایات بیشمار منافقین و آمریکای جنایتکار در حق ملت مظلوم ایران است.

هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای بازخوانی جنایات استکبار و منافقین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، علی گرجی در اولین جلسه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: برنامه‌های متعددی در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ۶ الی ۱۲ تیرماه در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

گرجی بازتولید و بازتعریف مبانی اساسی انقلاب اسلامی در دو محور استکبارشناسی و استکبارستیزی را از اهداف برگزاری مراسم این هفته برشمرد و تصریح کرد: بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران سبب تقویت روحیة ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

وی بازخوانی جنایات و افشای اقدامات ضدحقوق بشری آمریکا در ایران را از دیگر اهداف این هفته عنوان کرد و افزود: آگاهی‌بخشی در خصوص سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان و تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجهه با تهدیدات از رویکردهای محتوایی برنامه‌های این هفته در سراسر کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی(ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی از جمله شهید رحمان استکی گفت: در همین راستا چهارشنبه ششم تیرماه مراسمی با عنوان  حقوق بشر آمریکایی و دشمنی با تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی  با سخنرانی دکتر منوچهر متکی و پنج‌شنبه هفتم  تیرماه مراسمی با عنوان  ایران اسلامی، آماج کینه و خصومت نظام سلطه و ایادی آن همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد و با سخنرانی برادر ارجمند جناب آقای سیّد عبدالله متولیان برنامه‌ریزی شده است.

گرجی ادامه داد: در ادامه‌ی برنامه‌های این هفته در استان نیز پنجشنبه هفتم  تیرماه مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهداء ساعت ۱۷:۳۰ عصر با حضور خیل عظیم مردم قدرشناس و خانواده‌های شهداء و ایثارگران برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.