قدس آنلاین:با انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و دانشگاه کابل پذیرش دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی در طرح های دانشگاهی آغاز شد.

همکاری علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و دانشگاه کابل

معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با بیان اینکه این دانشگاه و دانشگاه خاتم النبیین کابل تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی امضا کردند، یاد آور شد:تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و دانشگاه کابلنامه با حضور دکتر سیدیوسف موسوی معاون دانشگاه خاتم النبین کابل و با هدف استفاده از تجربیات و توانمندی های محققان دو دانشگاه امضاگردید.

حسن اژدری زرمهری افزود: این بهره مندی شامل امکانات آموزشی، آزمایشگاهی، تخصصی، بالینی، کارگاهی، کتابخانه ای و ارتباطات بین المللی است.

وی گفت: انتشارات کتاب و نشریات تخصصی، همکاری درباره تحقیقات دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پذیرش دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی در طرح های دانشگاهی و نیز پذیرش دانشجو به صورت تمام وقت و پاره وقت از دیگر مواد این تفاهم نامه است.

معاون دانشگاه خاتم النبین کابل نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از نظر ساختار آموزشی و پژوهشی و امکاناتی مانند آزمایشگاه ها بسیار مطلوب است و پتانسیل بسیار زیادی در حوزه آموزش بین الملل دارد.

سیدیوسف موسوی با بیان اینکه این دانشگاه همچنین سامانه مناسبی برای گردشگران حوزه سلامت در منطقه می تواند باشد، افزود: باید توافقهای آموزشی و پژوهشی، به صورت تبادل دانشجو و اعضای هیات علمی بین تربت حیدریه و کابل توسعه یابد و ما از این اقدام استقبال می کنیم.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۵۰ هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.