قدس انلاین : رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی خراسان‌رضوی گفت: ورزشکاران فوتوالی خراسان‌رضوی در روز آتی به مسابقات قهرمانی کشوری در بندرانزلی اعزام می‌شوند.

ورزشکاران فوتوالی خراسان‌رضوی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند
محمدرضا خوش‌باطن ، اظهار داشت: به تازگی فوتوالی که زیر مجموعه انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی بود، از این هیئت خارج شده و به هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان اضافه شده است، این ورزش مانند والیبال بوده با این تفاوت که با پا انجام می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی خراسان‌رضوی با اشاره به فعالیت زیاد فوتوالی استان گفت: ورزشکاران فوتوالی خراسان‌رضوی در روز آتی به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام می‌شوند و با تلاش بسیار و برنامه‌ریزی دقیق و مرتب در صدد مقام‌آوری در رقابت‌های مذکور هستند.

خوش‌باطن خاطر‌نشان کرد: دو تیم سه نفره و یا به عبارتی 6 ورزشکار فوتوالی از خراسان رضوی در این مسابقات حضور می‌یابند، این مسابقات به عنوان رقابت‌های انتخابی تیم ملی در بندر انزلی برگزار شده و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند، این رقابت‌ها در 6 و هفت خردادماه شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های بسیاری در این رشته در دست اجرا است، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و استانداری از هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی حمایت می‌کنند اما با توجه به ورود این رشته، اعضای هیئت خواستار حمایت بیشتر از سوی مسئولان مربوطه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.