قدس انلاین :روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و امکان استفاده شهروندان و زائران از مواهب طبیعی، از هموطنان عزیز تقاضا می شود نکات ایمنی را رعایت نمایند

شنا کردن در دریاچه سدهای خراسان رضوی مرگ آفرین است

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی اعلام کرد، با توجه به آغاز فصل تابستان و امکان استفاده شهروندان و زائران از مواهب طبیعی، از هموطنان عزیز تقاضا می شود نکات ذیل را در جهت حفظ سلامتی خود و عزیزانشان رعایت نمایند، در غیر این صورت مسئولیت پاسخگویی به هرگونه حادثه و خسارت وارده ناشی از بی توجهی، متوجه افراد حادثه دیده خواهد بود.   

از نزدیک شدن و اتراق در محدوده حریم دریاچه سدهای استان برای تفریح و داخل شدن در آب پرهیز نموده و به تابلوهای هشداردهنده توجه نمایید.

از تردد و اتراق در محدوده حریم رودخانه‌های سطح استان تحت هر شرایطی جداً خودداری کرده و در شرایط اضطراری برای عبور از مکان های مناسب و با رعایت نکات ایمنی اقدام نمایید.

نزدیک شدن به آب دریاچه سدها و رودخانه ها به منظور ماهیگیری و یا استفاده از قایق، تیوپ و شنا کردن ممنوع بوده و افراد خاطی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

به والدین گرامی توصیه می شود تحت هیچ شرایطی به فرزندان خود اجازه تردد در مکان های یاد شده را ندهند و برای تفریح از مکان های مطمئن استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.