ساری- دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: شناگاه های آلوده را تعطیل می کنیم.

شناگاه های آلوده را تعطیل می کنیم / گزارش تخلف ۲۹۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری در دست بررسی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید یونس حسینی عالمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: با دادستان های شهرهای ساحلی مکاتبه صورت گرفت تا تکلیف شناگاه های آلوده مشخص شود.

وی در پاسخ به سوال قدس آنلاین با اشاره به اینکه سلامت مردم اولویت اول ماست، تاکید کرد: گزارشات مقدماتی از شناگاه های آلودگی داریم و اگر اقدامی صورت نگیرد، راساً وارد عمل شده و شناگاه های مذکور را تعطیل می کنیم.

دادستان مرکز مازندران اعلام کرد: بازرسان سازمان بازرسی به تخلف ۲۹۰ میلیارد تومانی در یکی از سازمان های تابعه شهرداری ساری مواجه و این تخلف به دادسرای انقلاب ارجاع شد.

حسینی عالمی اضافه کرد: این تخلف در دست بررسی است و نتیجه نهایی هنوز مشخص نشده است.

وی یادآور شد: علیرغم تلاش های صورت گرفت، متاسفانه تجاوز و تصرف منابع طبیعی در استان به شدت بالاست و از وضعیت موجود راضی نیستیم.

دادستان مرکز مازندران افزود: در سال گذشته ۲۲۶ هکتار از عرصه های منابع طبیعی به ارزش ریالی ۲۰۸ میلیارد تومان رفع تصرف شد اما این اقدامات کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه از وضعیت محیط زیست و منابع طبیعی استان راضی نیستیم، اضافه کرد: متاسفانه فاضلاب برخی کارخانه های صنعتی و کشتارگاه وارد رودخانه ها می شود و محیط زیست این شریان های حیاتی به شدت آسیب دیده است.

حسینی عالمی از رها کردن زباله از سوی مسافران در محیط زیست گلایه و تاکید کرد: باید محیط زیست را جزو خانه مان بدانیم.

دادستان مرکز مازندران در رابطه با برخورد با بدحجابی و بدپوششی گفت: قانون اختیار را از دادستان ها گرفت و این موضوع در دادگاه های جزایی بررسی می شود اما تکلیف مان را ساقط نمی کند و دادستان ها نسبت به این موضوع حساسیت داشته و پیگیری های لازم را انجام می دهند.

حسینی عالمی در رابطه با برخورد با بدحجابی در طرح های دریا تاکید کرد: دادگاه های جزایی و نیروهای انتظامی وظیفه دارند وارد عمل شده و موارد را بلافاصله به روسای دادگستری گزارش تا برخورد مناسبی با بدحجابی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.