همدان - یکی از موسسان مرکز لارودرمانی در همدان از اجرای طرح لارودرمانی در همدان خبر داد .

آغاز اجرای طرح لارودرمانی در همدان

به گزارش قدس آنلاین ،آرش جعفری از اجرای طرح لارودرمانی در همدان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه مشکلات اداری با کلینیک مهدیه حل شد و اکنون شاهد اجرای طرح  لارودرمانی در همدان هستیم.

وی با بیان اینکه با حمایت دانشگاه علوم پزشکی همدان طرح لارودرمانی آغاز به کار کرد، گفت: از آن روز تاکنون تعدادی از بیماران به مرکز مهدیه مراجعه و خدمات دریافت کرده‌اند.

این موسس مرکز لارودرمانی با اشاره به اینکه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ کلینیک مهدیه پذیرای بیماران است، افزود: هدف ما از اجرای طرح لارودرمانی کنترل زخم‌های بیماران دیابتی و زخم بستر برای جلوگیری از قطع عضو است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به صورت کامل انجام نشده تا پذیرای بیماران زیادی باشیم، خاطرنشان کرد: در چند روز آینده امیدوارم این موضوع قوت گیرد و شاهد حضور بیماران زیادی باشیم.

جعفری با اشاره به اینکه روش لارودرمانی اثبات شده که در سال ۲۰۰۴ تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را گرفته است، افزود: در کشور نیز این طرح در برخی از استان‌ها اجرا و بیماران به خوبی مورد درمان قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه طرح «لارودرمانی» برای نخستین بار در غرب کشور و در همدان راه‌اندازی شد و در ادامه با اشاره به اینکه تعرفه‌های لارودرمانی در استان مشخص شده است، گفت: تعرفه‌ها به تعداد لارودرمانی بستگی دارد اما هر مرحله لارودرمانی تقریباً ۲۱ هزار تومان هزینه دارد و بعد پانسمان معمولی انجام می‌شود.

این موسس مرکز لارودرمانی با تاکید به اینکه انجام هر لارو ۲۱ هزار تومان بوده اما تعداد دفعات و اندازه انجام  آن متفاوت است، بیان کرد: متاسفانه گاهی عدم رعایت ساعت مصرف دارو و مراجعه به مرکز درمانی باعث تعویق در روند ترمیم زخم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر بیماری درمان را سریع آغاز کند با سرعت بیشتری زخم ترمیم می‌شود.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.