همدان - مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از راه اندازی میز خدمت با هدف روان سازی امورات اداری و تکریم ارباب رجوع در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد.

راه اندازی میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،"مهندس فرهاد فرزانه " با اعلام این خبر افزود: راه اندازی این میز با اهدافی همچون خدمت رسانی بهینه و مورد رضایت اربابان رجوع از امسال از طریق اصلاح فرآیندها، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب رجوع و نیز دسترسی آسان به خدمات از طریق متمرکز کردن آن ها در یک مکان با الگوگیری از سیستم مدیریت کیفیت انجام شد.

وی ادامه داد: هم اکنون این میز با ۵ نفر پرسنل و یک نفر مسئول میز خدمت و پشتیبانی تمام ادارات و واحدها در حال ارائه خدمت به مراجعان می باشد

وی با اشاره به جلوگیری از هدر رفت زمان و انرژی در مراجعه کنندگان و نیروهای اداری بعنوان یکی دیگر از اهداف راه اندازی میز خدمت، ‌یادآور شد: مردمی که با مراجعه به اداره کل برای رفع مشکلات خویش دچار سردرگمی می شدند، کارمند میز خدمت ضمن تکریم و راهنمایی مراجعه‌کنندگان، درخواست‌ها و نامه‌های مردم را از طریق واحدهای مختلف آن اداره پیگیری می‌کند

مهندس فرزانه اضافه کرد: تعبیه مکان ساخت میز خدمت در اداره کل یکی از موضوعاتی است که مورد رضایت بسیاری از اربابان رجوع قرار گرفته است، قرار گرفتن آن در نخستین مکان ورود به اداره کل، استقرار آن در سالن همکف، طراحی شکیل آن، تعبیه صندلی های مناسب که امکان انتظار راحت مشتریان برای دریافت خدمت مورد نظر را در میز خدمت فراهم می کند از جمله اقداماتی محسوب می شود که برای حصول به هدف خدمتگزاری به مردم انجام شده است.

به گفته این مقام مسئول کلیه پرسنل مستقر در این میز خدمت، آموزش های لازم را مبنی بر چگونگی ارائه خدمت بهینه در میز، خدمات قابل ارائه تمامی ادارات زیرمجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان و نحوه کار سریع و با دقت با سیستم های اداری و رایانه ای فرا گرفته اند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.