کرج- در حالی که بسیاری از تیم های لیگ یکی، برنامه ای برای حضور در فصل جدید ندارند نماینده البرز با تحرکی چشمگیر در نقل وانتقالات تدارک خود برای حضور پرقدرت در لیگ یک را آغاز کرده است.

حضور خبرساز  «اُکسین» در بازار نقل وانتقالات فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این باشگاه که اخیرا دچار تغییرات مدیریتی نیز شده است ابتدای این هفته فراز کمالوند را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد تا این مربی پرکار فوتبال ایران پس از چند سال حضور درنیمکت تیم های لیگ برتری دوباره به لیگ یک برگردد.

اُکسینی ها اما خیلی زود مذاکره با بازیکنان مختلف را آغاز کردند و در دو روز گذشته موفق به جذب چند بازیکن مطرح با سابقه بازی در لیگ برتر شده اند.

مرتضی اسدی کاپیتان فصل پیش صنعت نفت آبادان اولین بازیکنی بود که پس از مشخص شدن کادر فنی اکسین با این تیم به توافق رسید و به تیم البرزی پیوست.

در ادامه محمد اوسانی ومحمد ابراهیمی مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی تبریز نیز به اُکسین پیوستند تا بار دیگر فراز کمالوند در کنار شاگردان این سالهای خود حضور داشته باشد.

معاون ورزشی باشگاه اُکسین البرز روز گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها هدف گذاری این باشگاه در سومین فصل حضور در لیگ یک را کسب مجوز حضور در لیگ برتر عنوان کرده بوده و از برنامه های گسترده باشگاه برای رسیدن به این هدف خبرداده بود.

حضور پررنگ اُکسین در فصل نقل وانتقالات فوتبال ایران و جذب بازیکنان شاخص در حالی رخ می دهد که این تیم در دو فصل گذشته نیز یکی از تیم های پرمهره لیگ یک بوده اما علیرغم هزینه های گزاف و حضور مربیان وبازیکنان شاخص رتبه های میانه جدول را از آن خود کرده است.

در عین حال بهره گیری باشگاه اکسین از ظرفیت های فوتبال البرز نیز همواره مورد انتظار ونقد اهالی فوتبال بوده که باید دید مدیران جدید این باشگاه تا چه حد به آن توجه خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.