قدس‌آنلاین- سلسله کارگاه های سواد رسانه ای 《خط انقلاب》 به همت سازمان بسیج طلاب استان خراسان در تابستان ۹۷ برگزار خواهد شد.

سلسله کارگاه های سواد رسانه ای 《خط انقلاب》، ویژه طلاب خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج طلاب استان خراسان، این سلسله کارگاه ها در راستای توامند سازی طلاب دغدغه مند و فعال در فضای مجازی و رسانه، با رویکردی آموزشی- مهارتی در حوزه سواد رسانه ای با حضور اساتید کشوری برگزار خواهد شد.
این کارگاه ها در تابستان ۹۷ و در ۲۰ جلسه کارگاه آموزشی، در قالب موضوعات مختلف با حضور آقایان امیر خوراکیان،سید نظام الدین موسوی،کمیل خجسته،حسن شمشادی،محمدحسین رنجبران ،صادق حسین زاده ملکی و اساتید برجسته حوزه رسانه اجرا می شوند.
بررسی رسانه در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، طلبه تراز انقلاب اسلامی و رسانه و سواد رسانه ای ( مفاهیم و تکنیک اقناع مخاطب) از جمله موضوعات این کارگاه ها است که به این موضوعات محوری در بخش های مختلف رسانه، از قبیل نشریه، خبرنویسی، گزارش نویسی، مقاله نویسی و مصاحبه، عکاسی، شبکه های مجازی و ایده پردازی پرداخته خواهد شد.
زمان ثبت نام جهت شرکت در این سلسه کارگاه ها از دوم تا پانزدهم تیرماه است که به این منظور طلاب گرامی می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی، سطح تحصیلی و شماره تماس خود به سامانه پیام کوتاه ۵۰۰۰۵۹۳۶۱۵۴ اقدام کنند. همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۵۱۳۷۳۱۱۰۱۱ تماس حاصل فرمایند.
گفتنی است برگزاری این کارگاه ها از تاریخ ۲۰ تیرماه با حضور اساتید کشوری آغاز و در تاریخ ۲۰ شهریور با اعطای گواهینامه پایان دوره خاتمه می یابد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.