قدس انلاین : بهروز بنیادی ، با اشاره به اینکه در گذشته تنها اسم این جاده در جدول 20 که به جدول پارکینگی شهرت دارد نوشته شده بود، بیان کرد: هر نماینده‌ای که پروژه‌ای را مطرح می‌کرده در این جدول یادداشت می‌کردند و آن فقط برای آنجام مانورهای مختلف بوده است.

آسفالت 15 کیلومتر از جاده مرگ تا هفته دولت/ هیچ کاری در گذشته برای این جاده انجام نشده است
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هر چند در دولتی که درآمدهای بسیاری داشته کاری برای این جاده صورت نگرفته اما در این دولت که از وضعیت اعتباری مطلوبی برخوردار نیست بالغ بر 30 میلیارد تومان فقط شهرداری کاشمر توانسته کار انجام دهد، افزود: این جاده‌ای بوده که در اولویت سازمان برنامه و بودجه نبوده و سال گذشته ضرورت آن اعلام و بودجه اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه چون جاده در گذشته مجوز کمیسیون ماده 23 نداشت در سال پایان سال 95 موفق به اخذ مجوز این ماده شدیم، افزود: بعد از مجوز ماده 23 در اسفند سال گذشته ردیف ملی نیز اخذ گردید.
بنیادی با اشاره به اینکه در سال‌های قبل بر خلاف اینکه عده‌ای می‌گفتند تمامی کارها انجام شده اما هیچ کدام از مجوزهای لازم برای محور شادمهر به کاشمر گرفته نشده بود، بیان کرد: هر چند در سال 97 از سوی رئیس جمهور اعلام شد هیچ پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد اما با تلاش‌هایی که صورت گرفت ردیف ملی اخذ و 15 میلیارد برای این پروژه پیش‌بینی شد.
وی ادامه داد: به دنبال سفر رئیس جمهور به خراسان مصوب شد نزدیک به دو هزار و 750 میلیارد تومان در پروژه‌های مختلف هزینه گردد که دوبانده شدن کاشمر به شادمهر به عنوان اولویت دوم استان مطرح شده است.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آنچه بین سازمان برنامه و بودجه استانداری و امور اداری مالی وزارت راه و شهرسازی مطرح شده 99 میلیارد تومان به دوبانده شدن جاده شادمهر به کاشمر در یک بازده سه ساله اختصاص خواهد یافت.
وی بیان کرد: چون در پروژه‌های راه سهم استان 450 میلیارد تومان و استانداری هم این پروژه را بعد از پروژه فیروزه به نیشابور به عنوان اولویت دوم استان اعلام کرده در تلاش هستیم در مصوبات گذاشته شود که اگر این گونه باشد براساس آنچه اعلام شده تا سال 1400 این محور به سرانجام می‌رسد.
بنیادی با بیان اینکه براساس اعلام مدیر کل راه استان خراسان رضوی 15 کیلومتر از محور کاشمر به شادمهر تا هفته دولت آسفالت خواهد شد، افزود: به دنبال این هستیم با تخصیص به موقع بودجه پروژه سرعت گیرد.
وی ادامه داد: درخواست کرده‌ایم جاده محولات به کاشمر، نیشابور به کاشمر، طبس به بردسکن و چند جاده دیگر ارتقاء یابد که اگر این گونه شود در بهسازی، آسفالت و روکش بسیار کمک می‌کند.
بنیادی با اشاره به اینکه هرچند قبول نکردند که جاده بیارجمند به سمت شاهرود به جاده ترانزیتی ارتقاء یابد اما مصوب شد بهسازی و روکش آن صورت گیرد، بیان کرد: برای دوبانده شدن بردسکن به سبزوار هم مسیری مشخص است.
وی همچنین با اشاره به وضعیت راه آهن گفت: در دوره مهندس رسولی استاندار قبلی خراسان رضوی راه آهن آنتنی برای کاشمر تعریف شد، و در ابتدا مقرر بود کاشمر به خلیل آباد باشد که در زمان نماینده قبلی ارتقاء یافت و شد مسیر کاشمر، خلیل آباد و بردسکن که دارای معادن بسیاری دارد.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته تصویب شد که این خط بعد از بردسکن به سبزوار وصل شود، بیان کرد: تاکنون از سمت نصرآباد مطالعات 20 کیلومتر انجام شده است.
بنیادی با اشاره به اینکه هرچند تاکنون 2.5 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته اما بسیار کم است، افزود: تلاش می‌کنیم مقداری از پروژه آغاز شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.