قزوین_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با دستگیری یک سوداگر مرگ در قزوین خبر داد.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۶ کیلوگرم مواد مخدر در پوشش خانواده در قزوین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین،  سرهنگ بیژن خدایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و اطلاع از انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از استانهای جنوبی کشور به قزوین توسط یک قاچاقچی، موضوع شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس قزوین قرار گرفت. 

وی ادامه داد: مأموران بلافاصله با همکاری پلیس شهرستان آبیک در مبادی ورودی و محورهای منتهی به قزوین مستقر شده و تردد خودرو ها را کنترل کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: مأموران حین کنترل خودروها، یک دستگاه پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند. 

سرهنگ خدایی اضافه کرد: در بازرسی مأموران از خودرو مقدار ۶ کیلو گرم در ۱۰ بطری نوشابه که به صورت ماهرانهای جاساز شده بود کشف و بلافاصله راننده و همسرش را دستگیر وخودرو را توقیف کردند. 

وی با اشاره به ناکامی متهم در انتقال مواد مخدر از نوع تریاک در پوشش خانواده تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

* اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف در قزوین 

️ رئیس پلیس راهور استان قزوین از اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف در قزوین خبر داد. 

 سرهنگ مهدی محمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف با هدف ارتقاء و استقرار نظم و امنیت و پاسخگویی به درخواست شهروندان مبنی بر برخورد با متور سیکلت سوران متخلف و مزاحم، این طرح در قزوین اجرا شد. 

 وی با اشاره به توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت در اجرای این طرح افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی و تردد در معابر عمومی از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت ها بوده است. 

 رئیس پلیس راهور استان قزوین در پایان با اشاره به استمرار این طرح و برخورد با موتورسیکلت سوران متخلف، از شهروندان خواست: در هنگام استفاده از موتورسیکلت، مدارک شناسایی را به همراه داشته باشند و حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.