رئیس هیئت هندبال استان خراسان رضوی گفت: برای حضور نماینده خراسان در مسابقات لیگ برتر به ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون بودجه نیاز داریم.

۴۰۰ میلیون تومان، هزینه حضور در مسابقات لیگ برتر هندبال

 جواد زارعی در مجمع سالیانه هیئت هندبال خراسان رضوی، در رابطه با عملکرد این هیئت اظهار کرد: ابتدا باید در خصوص عدم حضور نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر، باید بگویم هزینه لازم جهت توان‌افزایی و حضور تیم، ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان است و متاسفانه اسپانسری در  استان با توجه به هزینه‌های مورد نیاز پیدا نمی‌شود، هرچند این رقم نسبت به آنچه که اسپانسر در فوتبال هزینه می‌کند به مراتب کمتر است.

 وی افزود: از فدراسیون تقاضای بودجه بیشتر داریم تا با اطمینان خاطر بتوانیم در لیگ برتر شرکت کنیم و از رسانه‌ها هم خواهشمندم تلاش‌های ما، به جز غیبت در لیگ برتر را هم در نظر بگیرند.

 رئیس هیئت هندبال استان خراسان رضوی گزارش مالی این هیئت را اینگونه مطرح کرد: ۱۱۸ میلیون تومان هزینه‌ هندبال شده‌است. با توجه به اینکه اولویت اول ما هندبال بوده و بعد از آن به درآمدزایی اندیشیدیم، درآمدی ۱۰۸  میلیون تومانی هم داشته‌ایم.

 زارعی در خصوص درآمدزایی هیئت تصریح کرد: ۲۰ میلیون تومان مساعدت از اداره ورزش و جوانان، ۵ میلیون تومان مسابقات فدراسیون، ۸۴ میلیون تومان درآمدهای متفرقه از سالن و ۱۲ میلیون تومان برگزاری کلاس‌های آموزشی برای هیات، درآمد به همراه داشته است.

 وی در خصوص فعالیت‌های هیئت  عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری، اردوی تیم ملی و کارگاه دانش‌افزایی، برگزاری ۶ دوره کارگاه تیپینگ ویژه دانشجویان و مربیان  و همچنین آموزش و پژوهش در زمینه هندبال که از افراد تحصیلکرده در این زمینه استفاده کرده‌ایم.

 رئیس هیئت هندبال استان خراسان رضوی گفت: در تمام فعالیت‌ها تفاوتی میان خانم‌ها و آقایان نگذاشته‌ایم، جلسه آموزشی قوانین و مقررات با حضور داوران در هر ماه را داشته‌ایم و همچنین برگزاری مسابقات که به مناسبت‌های مختلف در استان در رده‌بندی‌های سنی و در بخش بانوان و آقایان بوده است. ‌ همچنین در مسابقات برون‌مرزی، دختران هندبال استان با کشور افغانستان بازی دوستانه داشته‌اند.

 وی عنوان کرد: نمایندگانی در هر سه رده سنی تیم‌های ملی از خراسان رضوی داشته‌ایم و ۲ نفر نیز در کادر فنی اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان حضور داشته‌اند، همچنین افرادی در خراسان رضوی، با مدرک بین‌المللی و ملی هندبال داوران و مربیان داریم که ۲ نفر مدرک بین المللی مربی‌گری بانوان، ۲ نفر مدرک بین‌المللی داوری بانوان، آقایان نیز ۷ نفر مدرک بین‌المللی مربیگری و ۸ نفر مدرک داوری بین‌المللی را در استان دارا هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.