قدس انلاین : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه های ویژه ای به منظور بزرگداشت شهدای گرانقدر هفتم تیر در این استان برگزار می شود.

اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت شهید بهشتی در خراسان رضوی

 ظهر دوشنبه حجت الاسلام علی سلطانی در نشست خبری اظهار کرد:بر نامه های در راستای هفته حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهید بهشتی  در استان و به ویژه مشهد برگزار می شود. 

وی افزود:شهید بهشتی  شخصیتی  زمان شناس ، آگاه به دوران ،دشمن شناس  مدیر و مدبر و البته مظلوم  بود که همین ویژگی ها باعث به شهادت رساندن وی شد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: عمق دشمن شناسی بهشتی در این جمله خلاصه می شود که فرمود جنگ ما  با آمریکا تمام عیار است وما در این راه هرگز استراحت نخواهیم داشت. 

وی تاکید کرد: به منظور تجلیل از شهدای گرانقدر هفتم تیر در روز  پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۸ الی۲۰  در رواق امام ‌خمینی«ره» حرم مطهر رضوی با سخنرانی آیت‌ا... سید احمد خاتمی عضو محترم هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران مجلس بزرگداشتی برگزار خواهد شد. 

سلطانی افزود:در 30 شهرستان استان مراسم بزرگداشت شهدای والامقام هفتم تیر برگزار  و همچنین در ۳۵ مسجد محوری مشهد پیرامون بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و آشنایی مردم با مسائل قضایی از تاریخ ششم تا دوازدهم تیرماه با حضور ۳۵ نفر از روحانیون و قضات دادگستری استان مجالسی برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: مزار پنج نفر از شهدای والامقام‌هفتم تیر شهیدان حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ قاسم صادقی، دکترجواد اسدزاده، شهید علی‌اکبر دهقان، شهید مهدی امین‌زاده و شهید حسین سعادتی که در رواق ‌دارالحکمه حرم مطهر مدفون هستند گل آرایی خواهد شد. 

وی اضافه کرد:  ویژه‌نامه الکترونیکی و چاپ بخشی از وصیت نامه و زندگانی شهدای هفتم تیر در روزنامه‌های قدس، خراسان و شهرآرا با هدف ارتقای بینش مردم در راستای افشای حقوق بشر آمریکایی و آشنایی ‌مردم با چهره ‌نفاق در جامعه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: دعای‎کمیل هفتم ‌تیرماه به یادبود شهدای والامقام هفتم تیر در حرم مطهر رضوی و مساجد سطح استان با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می شود.همچنین به همت  معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهدفضاسازی تبلیغی در خیابانها و میادینی که به نام شهدای هفتم تیر نامگذاری شده است انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.