اصفهان- استاندار اصفهان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهارکرد: باید بتوانیم متکی به توانمندی های خود باشیم و نقاط وابستگی خود به خارج را کاهش دهیم و این رمز موفقیت ما خواهد بود.

اتکا به ظرفیت‌های داخلی رمز موفقیت ایران در شرایط فعلی است

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بررسی اجرای حکم ماده ۲۵ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و مفاد آیین نامه اجرایی آن در استان، اظهارداشت: مدیران دستگاه هاباید بگونه ای برنامه ریزی نمایند و همکاری داشته باشند که شرایط کسب و کار به بهترین شکل فراهم گردد.

وی تصریح کرد: براساس این آیین نامه در زمان کمبود برق، گاز و یا خدمات مخابرات واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی نباید در اولویت قطع خدمات قرار بگیرند و شرکت های عرضه کننده برق؛ گاز و خدمات مخابرات موظفند هنگام عقد قرارداد با واحدهای تولیدی اعم از صنعتی، کشاورزی و خدماتی وجه التزام قطع برق یا گاز و یا خدمات مخابراتی را در متن قرارداد پپیش بینی نمایند و در صورت عدم ارائه ی خدمات باید خسارت به واحدها پرداخت شود.

استانداراصفهان در خصوص تامین برق واحدهای صنعتی اظهارداشت:با توجه به محدودیت های برق در سال جاری شرکت های بزرگ و واحدهای تولیدی باید تغییرات اساسی را در روند مصرف خود داشته باشند و باید مصرف خود را در زمان پیک مصرف مدیریت نمایند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه متکی بودن درآمدهای ایران به نفت مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است؛ تصریح کرد: از بخش تولید به هر قیمتی دفاع خواهیم کرد چرا که کشور به سمت استقلال و رفاه در حال حرکت است و توسعه ی اقتصادی کشور در گرو تولید می باشد.

وی با بیان اینکه با خروج امریکا از برجام فرصت طلایی برای ما ایجاد شده است، افزود: باید بتوانیم متکی به توانمندی های خود باشیم و نقاط وابستگی خود به خارج را کاهش دهیم و با اتکا به داخل از دسترنج خود استفاده نماییم و این رمز موفقیت ما خواهد بود.

استاندار اصفهعان تصریح کرد: بخش خصوصی با دلسوزی در حال فعالیت و حفظ اشتغال می باشد و باید قدردان این فعالیت ها و دلسوزی ها باشیم و ما بعنوان مدیران دستگاه های اجرایی هم باید با جرأت و ریسک بیشتر عمل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.