قدس آنلاین:مردم مشهد و برای قدردانی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور و ابراز شادمانی کردند.

شادی مردم مشهد و قدردانی از تیم ملی فوتبال کشور

 به گزارش قدس آنلاین، مردم مشهد از بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم پرتغال به وجد آمدندو با شادی مردم مشهد و قدردانی آنان از تیم ملی فوتبال کشور بازی ایرانابرازشادی به خیابان ها ریختند.

مردم با خرسندی از بازی غیرتمندانه و قوی بازیکنان تیم ملی ایران مقابل یکی از قوی ترین تیم های فوتبال جهان، با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و ابراز شادمانی در خیابانها قدردانی و حمایت خود را از بازیکنان ایرانی اعلام کردند.

صدای بوق ماشین، موتور و شیپورها در شهر پیچیده بود؛ برخی از مناطق چون بولوارهای نماز، هاشمیه، وکیل آباد، سیدرضی، سجاد، خیام، میدان های راهنمایی، تقی آباد و چهارراه لشکر مملو از فوتبال دوستان و جمعیت شادمان بودو تردد در این خیابان ها به سختی انجام می شد.

گروهی از نیروهای امدادی، آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵ و ماموران انتظامی نیز در کنار مردم برای کنترل و هدایت حوادث احتمالی در محل های مختلف شهر مستقر شده بودند.

تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران دیشب در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، برابر تیم قدرتمند پرتغال با نتیجه یک بر یک بازی مقتدرانه ای را به نمایش گذاشت.

مردم مشهد این بازی را به صورت دسته جمعی در منازل، سینماها، فرهنگسراها، کافی شاپ ها و دیگر مکان های عمومی به تماشا نشسته بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.