ایلام- کارگران کشتارگاه صنعتی ایلام در اعتراض به وضعیت نابسامان این کشتارگاه و عدم امنیت شغلی، در مقابل استانداری ایلام تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی کارگران کشتارگاه صنعتی ایلام در مقابل استانداری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کشتارگاه صنعتی ایلام در شهرک صنعتی ششدار واقع شده که در سال ۹۵ به بخش خصوصی واگذار شده که علی رغم جمع آوری میادین عرضه دام زنده در شهر ایلام و تأکید مدیران ارشد استان مبنی بر ممنوعیت کشتار دام در خارج از کشتارگاه، این واحد صنعتی نتوانسته حتی جوابگوی پرسنل خود باشد.

کارگران این کشتارگاه در گفتگو با خبرنگار ما، از تأخیر بیش از ۶ ماهه حق و حقوق خود و همچنین عدم مدیریت صحیح مجموعه، عدم پاسخگویی پیمانکار و بلاتکلیفی و عدم امنیت شغلی خود گله مندند.

این کارگران ادامه دادند: این کشتارگاه بدلیل مشکلات مدیریتی اکنون با معضلات متعددی روبروست و اگر در هنگام واگذاری این کشتارگاه دولتی به بخش خصوصی، آیتم های متعددی برای انتخاب پیمانکار در نظر گرفته می شد و پیمانکاری که تجربه کار در کشتارگاه را می داشت انتخاب می شد، ما کارگران برای احقاق حق و مطالبات بحق خود در مقابل استانداری تجمع نمی کردیم.

به گزارش خبرنگار ما، در سال های اولیه فعالیت این کشتارگاه حدود یکصد نفر در آن مشغول به کار بودند و بدلایل متعدد، در حال حاضر این تعداد به ۲۰ نفر کاهش یافته و پس از واگذاری به بخش خصوصی، فعالیت کشتارگاه به علت سوء مدیریت رفته رفته کاهش یافت و تجمع اعتراضی کارگران برای دریافت مطالبات، مهر تاییدی بر سوء مدیریت این واحد صنعتی است.

حال از مدیران ارشد استان خصوصاً استاندار محترم ایلام، مدیران جهادکشاورزی، دامپزشکی و دیگر دستگاه های ذیربط انتظار می رود که سریعا پاسخگوی کارگران رنج کشیده و محق کشتارگاه صنعتی ایلام باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.