یزد - رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشکذرگفت: نمایشگاه کتاب های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف معرفی این جشنواره به اعضا و مراجعه کنندگان در محل کتابخانه های عمومی برپا شده است.

برپایی نمایشگاه کتاب های جشنواره کتابخوانی رضوی درشهرستان اشکذر

ولی الله حفیظی درگفتگو با خبرنگارقدس آنلاین با بیان این خبراظهارداشت: در راستای معرفی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و با هدف معرفی این جشنواره به اعضاء و مراجعه کنندگان نمایشگاهی از این جشنواره با تلاش کتابداران و پرسنل این کتابخانه درمحل کتابخانه های عمومی برپا شده است.

وی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی وآشنایی مراجعان با سیره ائمه اطهار(ع) در کتابخانه های عمومی شهرستان برپاشده وعلاقمندان می توانند برای شرکت دراین مسابقات وتهیه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان مراجعه کرده  و فرم مسابقات را دریافت  نمایند .

حفیظی درمورد نحوه برگزاری مسابقات گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی همچون دو دوره گذشته به دو صورت مکتوب وآنلاین درقالب انفرادی و خانوادگی برگزارخواهد شد و مخاطبان درهمه رده های سنی کودک و نوجوان وبزرگسال می توانند با مراجعه به  سامانه اینترنتی این جشنواره به آدرس Razavi.iranpl.irدر این جشنواره شرکت داشته باشند .

وی خاطرنشان ساخت: مهلت شرکت دراین جشنواره تا پایان تیرماه سال جاری درنظر گرفته شده وازشهروندان درخواست داریم با مراجعه به هریک ازکتابخانه های شهرستان ضمن تهیه منابع مسابقه ومطالعه آنها به دوروش مکتوب و آنلاین در این جشنواره معنوی شرکت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.