قدس انلاین : رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی با اشاره به‌رقابت اسکیت‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور؛ گفت: در تمام رشته‌ها به مسابقات لیگ برتر اعزام داریم.

رقابت اسکیت‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور/ در تمام رشته‌ها به‌مسابقات لیگ برتر اعزام داریم
محمد عجم درخصوص آغاز مسابقات دسته‌جات آزاد گفت: از امروز مسابقات دسته‌جات آزاد نونهالان در بخش دختران در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و 10 نفر از خراسان رضوی به‌این مسابقات اعزام شده‌اند، همچنین در بخش پسران، این مسابقات از هفته آینده شروع می‌شود.

رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی افزود: سال گذشته توانستیم در لیگ باشگاه‌های کشور قهرمان شویم، امسال نیز این مسابقات از ابتدای مرداد ماه آغاز می‌شود که تلاش داریم در دو بخش آقایان و بانوان با برنامه‌ریزی که انجام دادیم، مقام و نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان در چهار مرحله برگزار می‌شود، اسکیت‌بازان در این چهار مرحله امتیاز کسب می‌کنند و در پایان مجموع این چهار مرحله مقام و رتبه را تعیین می‌کند.

عجم بیان کرد: پیست سرعت ما نیاز به‌ترمیم دارد و به‌این خاطر نتوانستیم میزبان مسابقات لیگ کشور شویم، اما در سال آینده به‌طور حتم این موضوع را پیگیری می‌کنیم، در حال حاضر اولین مرحله در تهران برگزار می‌شود و هنوز مشخص نیست سه مرحله دیگر لیگ در کجا برگزار شود.

رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی درباره دیگر رشته‌های این هیات عنوان کرد: در بخش اسکیت هاکی، فری‌استایل و سرعت در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنیم و در رده‌های مختلف اعزام به‌مسابقات داریم.

وی در خصوص مسابقات داخلی خراسان رضوی گفت: لیگ استانی در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول  این رقابت‌ها از 28 تیر ماه آغاز و دو مرحله دیگر آن در اواخر شهریور برگزار می‌شود، اسکیت‌بازان استان در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرایط و جایگاه خوبی در کشور دارند و آینده خوبی در انتظار اسکیت خراسان رضوی است.

عجم خاطرنشان کرد: در حال حاضر، شهرستان‌ها در بخش‌های مختلف فعالیت دارند، مانند سبزوار که در فری استایل و تربت حیدریه، طرقبه شاندیز و جغتای در سرعت جزو شهرستان‌های فعال به‌شمار می‌آیند، دیگر شهرستان‌ها نیز به‌همین صورت کار می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.