بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداران حرفه ای با ۱۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

انهدام باند کلاهبرداران حرفه ای با بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام بیش از ۱۵ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفند های جعل امضاء، جعل سند، خرید های صوری و ... اقدام به کلاهبرداری از مردم و حتی شرکت های دولتی نموده اند بلافاصله موضوع با جدیت تمام در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع ماموران اقدامات فنی و پلیس خود را بلافاصله شروع کردند، افزود: خوشبختانه در بررسی اظهارات شاکیان پرونده و همچنین تلاش شبانه روزی، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای افراد مورد نظر شدند که نهایتا در یک اقدام غافلگیرانه تعداد ۹ نفر از اعضای این باند حرفه ای دستگیر و بلافاصله به مقر انتظامی انتقال گردیدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۵ مورد کلاهبرداری به ارزش ۱۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شهروندان و همچنین بعضی از شرکت های دولتی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات مربوطه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است لذا اگر افرادی بخواهند به هر دلیل این امنیت و آرامش را مختل کنند با واکنش شدید و مقتدرانه پلیس روبرو خواهند شد.

باند سارقان حرفه ای با ۲۴ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان حرفه ای با ۲۴ فقره سرقت در استان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح استان و شکایات تعدادی از مردم بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران سریعا اقدامات فنی و پلیسی خود را در راستای شناسایی سارقان شروع کردند، افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری خوب مردم محل اختفای اعضای این باند حرفه ای شناسایی که در یک اقدام غافلگیرانه افراد مورد نظر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با تاکید بر اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۴ فقره سرقت در سطح استان اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات و ادله کافی برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

یک کشته و یک مجروح در اثر واژگونی پیکان وانت در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از واژگونی یک دستگاه پیکان وانت و کشته و زخمی شدن ۲ نفر خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی در محور سنخواست به اسفراین بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان حاضر در صحنه، علت این واژگونی عدم توانائی کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی تشخیص داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متاسفانه در این حادثه راننده خودرو در دم فوت نموده، بیان داشت: یکی دیگر از سرنشینان این خودرو نیز به علت شدت جراحات وارده توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال گردید.

دستگیری ۴۳ معتاد متجاهر و هفت خرده فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری هفت خرده فروش مواد مخدر و ۴۳ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای افزایش امنیت عمومی و مبارزه با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری کارکنان انتظامی پلیس های تخصصی و معاونت ها در شهرستان شیروان به مرحله اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران بعد از انجام اقدامات قانونی و قضائی نسبت به اجرای طرح اقدام نمودند، تصریح کرد: با اجرای این طرح ۴۳ معتاد پرخطر و هفت خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مقامات ذیصلاح تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان با بیان اینکه  در این راستا ۶۸۹ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: مواد مخدر بلایی خانمانسوز است و از شهروندان خواست هر گونه فعالیت مشکوکی را از طریق مرکز فوریت های پلیس  اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.