بجنورد- همزمان با چهارمین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب ( ۱ الی ۷ تیر ماه ) ، از ۲۲ مشترک کم مصرف آب در استان با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ، مدیر امور آب و فاضلاب بجنورد و مدیران امورهای تابعه شهرستان ها تقدیر شد.

تقدیر از ۲۲ مشترک کم مصرف آب در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، در چهارمین روز از هفته صرفه جویی آب از ۲۲ مشترک کم مصرف آب با حضور مدیر عامل ، مدیران امورهای تابعه، خبرنگاران صداو سیما و اصحاب رسانه با هدف ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت در این مورد گفت: با عنایت به قرار گرفتن در هفته صرفه جویی و همچنین گرم شدن تدریجی هوا ، عدم بارش های مناسب در سال آبی جاری و افت شدید منابع آبی ضرورت ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در بین مشترکین بیش از پیش احساس می شود.

مجید ربانی افزود: در همین راستا در جهت ترغیب و تشویق شهروندان به استفاده بهینه از آب شرب ، شیرآلات کاهنده مصرف و همچنین جلوگیری از هدر رفت آب در فصول گرم سال ، هر ساله در هفته صرفه جویی آب از مشترکانی که بهترین نوع مصرف را در آب شرب شهری داشته باشند مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی در ادامه افزود: در سال جاری نیز با آنالیز مصارف تمامی شهروندان استان توسط معاونت مشترکین ۲۲ نفر از مشترکان کم مصرف آب استان شناسایی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است از ۲۲ مشترک تقدیر شده  ۵ مشترک در شهر بجنورد ،۳ مشترک در هر کدام از شهرهای شیروان، اسفراین و مانه و سملقان و ۲ مشترک در هر کدام از شهرهای جاجرم ، راز و جرگلان و فاروج است.

شایان ذکر است در راستای ترغیب مشترکین به استفاده از شیرآلات کم مصرف آب ، به تمامی مشترکین کم مصرف ، شیرهای کاهنده مصرف از سوی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.