کرج- استاندار البرز با اشاره به ضرورت ایجاد محیطی برای عرضه و معرفی صنایع کوچک ومتوسط خواستار تسریع در احداث مرکز نمایشگاهی این استان شد.

احداث مرکز نمایشگاهی البرز تسریع شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان البرز اظهار کرد: ظرفیت های بزرگ صادراتی البرز باید شناسایی و در جهت رشد و ارتقاء آنها گام برداشت.

وی با اشاره بیان اینکه در حال حاضر کشور با مسائل و موانع متعددی مواجه است و این امور در سایه هم افزایی میتواند سامان پیدا کند گفت: استکبار جهانی همواره سد راه استقلال و خودکفایی نظام بوده و در این راستا دسیسه های بی شماری را طراحی کرده است.

نجفی با بیان اینکه تجربه اداره کشور با  با کمترین منابع ارزی را داشته ایم گفت: کشور بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار پشتوانه ارزی دارد بنابراین مردم و مسئولان باید در قبال تبلیغات سو دشمنان هوشیار باشند.

نماینده عالی دولت در استان البرز حمایت از سازمان ها و تشکل های خصوصی و تسهیل در امور آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: شرکت نمایشگاه بین المللی استان فعالیت خود را برای ایجاد مرکز نمایشگاهی البرز آغاز کند.

نجفی ضرورت وجود نمایشگاه برای تولیدات صنایع کوچک و متوسط را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: راه اندازی پایانه صادراتی نیز برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه بخش خصوصی برای توسعه و پیشرفت نیازمند چنین فضایی است.

استاندار البرز از شناسایی زمین برای استقرار پایانه صادراتی وتسریع واگذاری آن خبرداد وگفت:این استان در بخش صادرات عملکرد قابل قبولی دارد ولی نیازمند ارتقا است.

نجفی در پایان تشکیل میز ملی ماکارانی با توجه به ظرفیت های بزرگ موجود در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت:  برآیند اقدامات و برنامه های ما برای مردم باید نشاط وامید باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.