ابوالفضل حسن بیگی اظهار داشت: در رابطه با تجمعی که روز دوشنبه در مقابل مجلس شورای اسلامی در اعتراض به گرانی‌های بازار صورت گرفت، بازاری‌ها نیز اعلام کردند گروهی از افراد ناشناس با تهدید به آتش زدن مغازه‌ها و تخریب اموال مغازه داران، آنان را مجبور به بستن مغازه‌های خود کرده‌اند. همزمان با اعتراضات دیروز تعدادی از گروه‌های وابسته همچون منافقین تلاش کردند از مسیر افغانستان، پاکستان و عراق وارد کشور شوند که با درگیری نیروهای مرزی، سپاه و وزرات اطلاعات این تیم‌ها منهدم شدند.

تهدید بازاری‌ها توسط عده‌ای ناشناس/تلاش برخی از گروهک‌های خارجی برای ورود به کشور و ایجاد ناآرامی

 ابوالفضل حسن بیگی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی قدس آنلاین درباره تجمعی که روز دوشنبه در مقابل مجلس شورای اسلامی در اعتراض به گرانی‌های بازار صورت گرفت، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌هایی که درباره تجمع دیروز صورت گرفت، مشخص شد برخی از افراد حاضر در بین تجمع کنندگان عناصر هنجارشکن و خود سر هستند و به گروه‌های خارجی مستقر در تهران وابستگی دارند. اینها تلاش می‌کنند با توسل به هنجارشکنی به نقاط مختلف حمله کنند تا برای رسانه‌های خارجی و برخی مقامات غربی همچون رئیس جمهور آمریکا خوراک تبلیغاتی فراهم کنند. البته شاهد بودید بازاری‌ها نیز اعلام کردند گروهی از افراد ناشناس به سمت بازار آمده و با تهدید به آتش زدن مغازه‌ها و تخریب اموال مغازه داران، آنان را مجبور به بستن مغازه‌های خود کرده‌اند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در شرایط نابسامان کنونی، برخی عناصر تلاش می‌کنند از اعتراضات به حق مردم درباره گرانی‌ها استفاده و حقایق را خلط کنند، چنانچه خبر داریم که همزمان با اعتراضات دیروز تعدادی از گروه‌های وابسته همچون منافقین تلاش کردند از مسیر افغانستان، پاکستان و عراق وارد کشور شوند اما با هوشیاری و دفاع نیروهای مرزی، سپاه و وزرات اطلاعات این تیم‌ها منهدم شدند. این گروه‌ها به دنبال این بودند تا با بهره‌گیری از عناصر داخلی دست به سلسله انفجارها و ناآرامی‌ها بزنند تا در شلوغی اعتراضات تعدادی کشته شوند و از طریق کشته سازی‌ به افرادی چون دونالد ترامپ برای سرکوب ایران در سطح بین المللی سرنخ بدهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: البته توطئه‌های دشمنان نتیجه نخواهد داد. امروز رئیس جمهور آمریکا تنهاست و اجماع جهانی علیه ترامپ و به نفع جمهوری اسلامی است زیرا در تمام گزارشات دبیر کل سازمان ملل و آژانس بین انرژی اتمی هم به این نکته اشاره شد که ایران به تمامی تعهدات بین المللی خود پایبند بوده و به آن عمل کرده است.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.