دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال در شرایطی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد که کریستیانو رونالدو ضعیفترین نمره را در میان بازیکنان حاضر در این مسابقه از آن خود کرد.

رونالدو ضعیفترین بازیکن دیدار ایران و پرتغال!

به گزارش قدس آنلاین، گفتنی ها از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال و کنار رفتن از جام جهانی روسیه کم نیست. بعد از این بازی تحلیل ها و گزارش های مختلفی منتشر و به ارزیابی عملکرد شاگردان کارلوس کی روش در این مسابقه پرداخته شد. شاید بتوان گفت بیشتر این تحلیل ها پیرامون کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی بود. بازیکنی که تا قبل از بازی با ایران و در دو مسابقه، ۴ گل به ثمر رسانده بود ولی تدابیر کی روش و تلاش ملی پوشان کشورمان، جلوی روند گلزنی های این بازیکن را گرفت؛ بخصوص مهار ضربه پنالتی رونالدو توسط بیرانوند.

سایت معتبر «فور فور تو» انگلیس بعد از این مسابقه نمرات بازیکنان دو تیم را منتشر کرد و نکته جالب اینجاست که این سایت به رونالدو کمترین نمره را داده  و نوشته است: «رونالدو فقط یک موقعیت زودهنگام به دست آورد. او فقط دوبار لمس توپ در محوطه جریمه ایران داشت و نتوانست در نیمه نخست تاثیری داشته باشد.»

  در بین بازیکنان ایران مهدی طارمی، امید ابراهیمی و وحید امیری با نمره ۷.۵ (از ۱۰) بالاترین نمره را گرفته اند. در مجموع هم پپه مدافع سرشناس پرتغال بیشترین نمره را (۸.۵) از آن خود کرده است.

ایران
علیرضا بیرانوند ۷
احسان حاج صفی ۶.۵
مرتضی پورعلی گنجی ۶.۵
مجید حسینی ۷
رامین رضاییان ۶
وحید امیری ۷.۵
امید ابراهیمی ۷.۵
سعید عزت اللهی ۷
علیرضا جهانبخش ۷
مهدی طارمی ۷.۵
سردار آزمون ۶.۵
میلاد محمدی ۶.۵
سامان قدوس ۶
کریم انصاریفرد ۶.۵

پرتغال
پاتریسیو ۶.۵
گئریرو ۷
فونته ۵.۵
پپه ۸.۵
سردیک ۶.۵
ژائو ماریو ۷
 سیلوا ۶.۵
ویلیام ۶.۵
کوئارشما ۸
رونالدو ۵
آندره سیلوا ۶

این سایت به بازیکنان تعویضی پرتغال نمره ای نداده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.