قدس آنلاین: رییس هیات کشتی خراسان رضوی معتقد است میزبانی از رقابت‌هایی در حد و اندازه جام جهانی، کشتی استان را دوباره متحول خواهدبود.

به آینده کشتی خراسان خوشبینم

به گزارش قدس آنلاین مسعود ریاضی، رئیس هیات کشتی استان در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان فدراسیون کشتی کشورمان و شهرداری مشهد برای برگزاری جام جهانی کشتی ۲۰۱۹ در مشهد اظهار کرد: برگزاری مسابقاتی در حد و اندازه جام جهانی قطع به یقین برای خراسان رضوی اتفاقی میمون و مبارک تلقی می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر میزبانی از مسابقات مهم گفت: بدون شک پس از برگزاری این رقابت‌ها در مشهد، شاهد استقبال گسترده علاقه‌مندان به کشتی از کلاس‌های آموزشی و ... خواهیم‌بود. باید در جهت حفظ این سرمایه اجتماعی قدم برداریم و سعی کنیم تمامی علاقه‌مندان را تحت پوشش قرار دهیم.

ریاضی افزود: باید برای این رخداد بزرگ شرایط را در خور نام جام جهانی رقم بزنیم. به شخصه به آینده کشتی استان و کشور به شدت امیدوارم.

ریاضی درخصوص برنامه‌هایش برای کشتی استان خراسان رضوی اظهارکرد: ما در دو سطح پایه و بزرگسال برنامه داریم؛ برنامه‌های کشتی پایه در خراسان رضوی را که تا چندی پیش  متوقف شده بود شروع کرده ایم و برای آموزش بزرگسالان هم از پیشکسوتان کشتی استان خواستیم تا کمک کنند ایرادات و نقاط ضعف افراد را برطرف کنیم تا بتوانیم در تیم ملی نماینده داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.