اهواز_ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ما برای مردم خاموشی اعمال نمی‌کنیم اما هرگونه مصرف بیش از اندازه برق در مناطق با توجه به گرمای شدید هوا باعث آسیب به تجهیزات توزیع و فوق توزیع و بروز خاموشی می شود.

عدم رعایت الگوی مصرف برق، خاموشی را به دنبال دارد

به گزارش قدس آنلاین، حسن کریمی ، اظهار کرد: به علت عدم رعایت الگوی مصرف برق در برخی از مناطق اهواز بار شبکه به شدت بالا می‌رود و بخشی از شبکه توزیع و فوق توزیع دچار مشکل می‌شود و در این زمینه مجبور هستیم تا نسبت به انتقال بار بر روی ایستگاه‌های دیگر اقدام کنیم. 

وی با بیان این‌که زمانی که بار به شدت بالا برود تجهیزات دچار آسیب می‌شوند، افزود: کار انتقال بار مناطق بر روی ایستگاه‌های دیگر کاری بسیار دشوار است اما این کار انجام می‌گیرد تا بتوانیم نسبت به اصلاح شبکه اقدام کنیم و مردم نیز کمتر با قطعی برق مواجه باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به این‌که بیشتر آسیب‌هایی که به تجهیزات توزیع و فوق توزیع وارد می‌شود به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف است، تصریح کرد: شرکت توزیع برق اهواز برای مردم خاموشی اعمال نمی‌کند اما هرگونه مصرف بیش از اندازه با توجه به گرمای شدید هوا باعث آسیب به تجهیزات و بروز خاموشی می شود.

کریمی عنوان کرد: اگر مشاهده شود که در منطقه‌ای تجهیزی نیم‌سوز است، به صورت پیش دستانه و در ساعات ابتدایی صبح نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام خواهیم کرد. این کار با انتقال بار منطقه به ایستگاهی دیگر انجام می‌گیرد و پس از تعمیرات مجددا بار به جای خود باز می‌گردد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.