اصفهان- نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی MIFB۲۰۱۸ صبح روز چهارشنبه، ششم تیرماه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کوالالامپور KLCC آغاز به کار کرد.

آغاز نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی مالزی با مشارکت اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره رسانه و فضای مجازی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، در این نمایشگاه ۵۵۰ مشارکت‌کننده از ۵۰ کشور دنیا از جمله مالزی، ترکیه، چین، تایلند، اندونزی، کره جنوبی، هند و ... انواع محصولات خوراکی شامل خشکبار و خواروبار، روغن، عصاره و نوشیدنی، ادویه و چاشنی، مواد پروتئینی، انواع محصولات گوشتی، مواد لبنی، انواع نوشیدنی، طعم دهنده و افزودنی خوراکی، مواد غذایی ارگانیک، محصولات شیرینی و اسنک، محصولات و مکمل‌های دارویی و فناوری و تجهیزات را به نمایش گذاشته‌اند.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز به عنوان سازمان دهنده غرفه‌های ایران و به رغم نوسانات شدید قیمت ارز و آثار اجتناب‌ناپذیر آن بر شرایط اقتصادی، توانسته شرایطی را فراهم کند تا کشورمان نیز در این رویداد دارای نمایندگانی باشد و پرچم ایران در کنار پرچم سایر کشورها به اهتزاز درآید.

در این نمایشگاه که تا هشتم تیرماه میزبان متخصصان و فعالان بین‌المللی صنعت غذا خواهد بود، هفت پاویون ملی و شش پاویون گروهی نیز حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.