قدس انلاین : عضو تیم ملی سنگ‌نوردی کشورمان با بیان اینکه حمایتی از وی صورت نمی‌گیرد؛ گفت: با وجود تمام کمبودها در جاکارتا به‌دنبال کسب مدال هستم.

مشهد دیواره سنگ‌نوردی تخصصی ندارد/ بی‌توجهی به ورزشکاران ملی در خراسان رضوی
ابوالفضل حسن‌پور اظهار کرد: متولد سال 77 هستم و از 12 سالگی بعد از حضور در تیم شنای استان با رشته سنگنوردی آشنا شدم و تاکنون به‌صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت کردم.

عضو تیم ملی سنگ‌نوردی افزود: سنگ‌نوردی رشته خوبی است که رسانه‌ها می‌توانند در معرفی آن به خانواده‌ها نقش موثری داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه مشهد تنها شهری است که دیواره سنگ‌نوردی تخصصی ندارد، برای همین با توجه به‌این موضوع عملا تمرینات خوبی در مشهد ندارم و فقط در تهران زیر نظر مربیان تیم ملی فرصت تمرین مناسب داریم.

ملی پوش سنگ‌نوردی تصریح کرد: هیچ‌گونه حمایتی از سوی هیات و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از من صورت نگرفت و حتی بعد کسب مقام آسیایی از من استقبال نشد، خراسان رضوی نباید به‌عنوان یکی از استان‌های مهم کشور از داشتن یک دیواره تخصصی سنگنوردی محروم باشد، حتی من برای شرکت در بعضی از اردوهای تیم ملی از جیب خودم برای رفت و آمد هزینه کردم.

حسن‌پور ادامه داد: در جاکارتا حریفان اصلی من ورزشکاران ژاپن و کره جنوبی هستند، اما من هم برای حضور روی سکو به‌جاکارتا می‌روم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.