همدان - معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز عملیات اجرایی ۴ خطه کردن کبودرآهنگ- شیرین سو- قیدار به طول ۶ کیلومتر خبر داد.

آغاز عملیات قطعه سوم کبودرآهنگ- شیرین سو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع بیان کرد: عملیات اجرایی ۴ خطه کبودرآهنگ- شیرین سو- قیدار با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه شامل انجام ساب بیس، بیس، دولایه آسفالت، نصب علائم ایمنی، خط‌کشی و گاردریل است.

نادیان رفیع یادآور شد: محور مذکور راه ارتباطی استان‌های مرکزی با استان‌های شمال غربی بوده و نقش قابل‌توجهی در کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل داشته و موجب صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه‌ای در سوخت و استهلاک وسایل نقلیه و توزیع ترافیک از مسیرهای شریانی درجه یک به مسیرهای جایگزین و رونق اقتصادی منطقه است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: چهارخطه کردن کبودرآهنگ- قیدار به طول ۶۰ کیلومتر در محدوده استان همدان از سال ۸۹ شروع شده که تاکنون ۲۴ کیلومتر از آن چهار خطه شده و مورد به بهره‌برداری قرار گرفته و در سال جاری نیز ۵.۵ کیلومتر از آن در محدوده کنارگذر شیرین سو افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ‌بر ۲۱۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و برای اتمام طرح در محدوده استان همدان به اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.