سرمربی تیم استقلال تهران گفت: بهتر است برانکو و کی روش به استراحت چند روزه بروند تا از این فشارهایی که بر روی آنهاست، خارج شوند.

پیشنهاد شفر به برانکو و کی روش؛ به مرخصی بروید

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال و در جمع خبرنگاران گفت: ما قبل از اینکه تمریناتمان را آغاز کنیم برنامه تمرینات انفرادی را به بازیکنان داده بودیم تا آنها تمرینات خود را انجام دهند. شما هم روزهای گذشته دیدید که بازیکنان از نظر فیزیکی در شرایط بدی نبودند. به نظرم ۷۰ درصد آماده هستند و ۳۰ درصد باقیمانده را باید از لحاظ تاکتیکی هم در اینجا و هم در اردوی پیش فرض با بازیکنان کار کنیم.

وی با بیان اینکه منتظر ملی پوشان تیم استقلال هستیم  تا به تمرینات تیم بازگردند، ادامه داد: باید با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، قرارداد بسته شود. همچنین منتظر ووریا غفوری هستیم. در کل اینکه فصل سختی پیش روی مان قرار دارد و به بازیکنانمان نیاز داریم.

سرمربی تیم استقلال با یادآوری دیدار بربر السد قطر در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما باید مقابل این تیم که بازیکنی مثل «ژاوی» دارد، بسیار سخت تلاش کنیم. این سطح از تلاش برای خوشحال کردن هواداران لازم است. 

شفر در پاسخ به این سوال که «شما گفته بودید زمان سوپر جام مناسب نیست؟»، گفت: من دوباره باید بگویم که شایعات زیادی مطرح شده است؛ موضوع خیلی مهم تر از برگزاری سوپر جام، بحث سلامتی بازیکنان است.

سرمربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: فکر می کنم هم برای تیم ما و تیم رقیب خیلی خوب است که با ملی پوشانمان بازی کنیم. البته به گفته فدراسیون فوتبال، ملی پوشان ما باید دو هفته استراحت کنند. ما باید یک بازی با کیفیت انجام دهیم اما با توجه به نیاز به استراحت بازیکنان ملی پوش، اگر بازیکنان ملی پوش که استراحت کنند ما مجبوریم با بازیکنان غیراصلی بازی کنیم که بی کیفیت خواهد شد. ما دوست داریم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

وی دوباره تاکید کرد: این خوب نیست که ما بخواهیم با بازیکنان جوان مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

شفر در خصوص اردوی پیش فرض تیم استقلال نیز گفت: امیدواریم برای اردو به خارج از کشور برویم. در این مورد در پایان هفته نتیجه گیری خواهیم کرد. موضوع این است که اگر بخواهیم دیداری دوستانه با یک تیم اروپایی داشته باشیم با مشکل پُر بودن تقویم کاری آنها مواجه می شویم. درهر صورت فرصتی کمی داریم و در این فرصت کم باید برنامه خود را نهایی کنیم. چاره ای نیست جز اینکه در همین فاصله کم با یک تیم آلمانی تماس بگیریم اما آنها برنامه هایشان برای یک سال آینده پر است و کار سختی پیش رو داریم.

وی افزود: ما در همین هفته این موضوع را نهایی خواهیم کرد تا بتوانیم اردوی خوبی را برگزار کنیم.

سرمربی استقلال در مورد موضوع پاسپورتش که به هنگام ورود به ایران توقیف شده است نیز  گفت: باشگاه به من قول داده ظرف دو روز آینده این موضوع را پیگیری و مشکل را حل می کند.بدون پاسپورت کار برای من سخت است.

شفر در خصوص تیام که گفته بود ۷۲ ساعت آینده به تهران خواهد آمد نیز اظهار داشت: دیروز با تیام صحبت کردم، امیدوارم مدیر باشگاه این توافق نهایی را انجام دهد. مدیرعامل باشگاه کاملا در جریان است که چه اتفاقاتی قرار است بیفتد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه «آیا کادر پزشکی با هماهنگی شما در تمرینات حضور ندارد»، گفت: کادر پزشکی هم به تمرینات می آید. من ۱۰ ماه است که نوروزی را می شناسم و با هم همکاری خوبی داشته ایم. منتظرم این اتفاق بیفتد و امیدوارم که امروز همه چیز مشخص شود.

این مربی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص صحبت های روز گذشته برانکو که گفته بود بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بازیکنان داخلی بودند نه لژیونرها، گفت، نظر شما چیست؟ شما که خبرنگار هستید بگوئید؟! بازی ها را شما دیده اید. نظر شما در این خصوص چیست؟

وی همچنین در خصوص ناراحتی کی روش از این موضوع اظهار داشت: من فکر می کنم هم برانکو و هم کی روش باید به مرخصی بروند تا از این فشار خارج شوند. همه بازیکنان باشگاه های ایران، بازیکنان پرسپولیس و استقلال از بهترین ها بودند. امید ابراهیمی و مجید حسینی و بیرانوند عالی بودند.در کل ما لیگ خیلی خوبی داریم. الان ایران دو تیم در لیگ قهرمانان دارد و این نشان می دهد شرایط لیگ ما خوب است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اگر در لیگ قهرمانان ذوب آهن مقابل استقلال قرار نمی گرفت، ایران سه نماینده در این رقابت ها داشت صحبت های خود را اداه داد و گفت: شما بازیکنان لیگ ما را دیدید. امید ابراهیمی و بیرانوند عالی کار کردند.

وی در خصوص حضور امیرحسین صادقی در جلسه تمرینی امروز استقلال و صحبت های مطرح شده با این بازیکن نیز گفت: راجع به جام جهانی برزیل صحبت کردیم. می خواستم  او را بیشتر بشناسم.

«آیا امیر حسین صادقی به استقلال خواهد آمد؟»، شفر در پاسخ به این پرسش گفت: فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. ما در رابطه با فوتبال صحبت کردیم نه استقلال.

این مربی در خصوص شایعه خروج مجید حسینی و جانشینی امیرحسین صادقی هم توضیح داد و اظهار داشت: همانطور که گفتم که راجع به فوتبال صحبت کردیم. شایعات مهم نیست و مهم این است که چه اتفاقاتی در حال افتادن است. ۱۱ ماه پیش مجید حسینی معروف نبود اما کارش را خوب انجام داد  طوریکه در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان است.

شفر در پاسخ به این سوال که «آیا ابراهیمی در استقلال خواهد ماند؟» نیز گفت: من امیدوارم  این بازیکن در ایران بماند. استقلال به ابراهیمی نیاز دارد. این بازیکن مورد اطمینان ماست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان صحبت های خود در جمع خبرنگاران گفت:  در جام جهانی ابراهیمی یکی از بهترین ها بود. امیدوارم بازیکنان در استقلال هم موفق باشند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.