قدس انلاین : مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از افزایش یک ساعته سرویس‌دهی و کاهش سرفاصله زمانی خط‌ یک قطارشهری همزمان با برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها خبر داد.

افزایش سرویس‌دهی و کاهش سرفاصله زمانی خط‌ 1 قطارشهری در روز جمعه
 محید مبین مقدم با اشاره به اینکه «سرویس دهی خط یک قطار شهری در روزهای تعطیل از ساعت ۷ صبح و با سرفاصله زمانی  ۱۲ دقیقه صورت می پذیرد»،  اظهار کرد:  به دلیل برگزاری آزمون سراسری در روز جمعه هشتم تیرماه، سرویس‌دهی خط یک قطار شهری با یک ساعت افزایش از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.  
وی خاطر نشان کرد: در بازه زمانی ساعت ۶ الی ۸:۳۰ صبح و ۱۲:۴۵ الی ۲۲ سرفاصله زمانی ورود قطار به ایستگاه‌ها حدود ۴ دقیقه کاهش می یابد و سرویس‌دهی  با سرفاصله زمانی ۸ دقیقه انجام می‌شود که داوطلبین به‌منظور حضور به‌موقع در آزمون می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب از این سامانه بهره مند گردند. سرفاصله زمانی غیر از بازه سرویس‌دهی  فوق الذکر ۱۲ دقیقه است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد یادآور شد: خط یک قطارشهری مشهد بطول ۲۴ کیلومتر و با ۲۴ ایستگاه از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد  تا وکیل‌آباد روزانه ۱۳۰۰۰۰ نفر را جابه‌جا می‌کند و دسترسی به دانشگاه فردوسی از طریق  ایستگاه پارک ملت ( ایستگاه ۱۲) به راحتی امکان پذیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.