همدان - مسؤول دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی همدان از صدور نسخ الکترونیک در ۷۶۰ مرکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی خبر داد.

صدور نسخ الکترونیک در ۷۶۰ مرکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی

به گزارش قدس آنلاین ،اردلان رفیعی از برگزاری کارگاه آموزشی برای مراکز و مطب‌های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی همدان خبر داد و اظهار کرد: دیروز این کارگاه در راستای اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی همدان در بیمارستان آتیه همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه همدان جزو پنج استان اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا کارگاه آموزشی برای ۱۲۰ نفر برگزار شد.

مسؤول دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه از این پس در مراکز و مطب‌های طرف قرار داد با سازمان تامین اجتماعی همدان نسخ الکترونیک صادر خواهد شد، افزود: البته استفاده از دفترچه‌های تامین اجتماعی فعلا ًدر مراکز درمانی و مطب‌های طرف قرارداد حذف نخواهد شد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که شرایط لازم فراهم و وقفه‌ای در ارائه خدمت نباشد، دفترچه‌های تامین اجتماعی در مراکز درمانی طرف قرارداد حذف نمی‌شود در حالی در مراکز ملکی از سال گذشته حذف شده است.

رفیعی با اشاره به اینکه نه تنها برای بیمار در مراجعه به مراکز درمانی و تشخیصی استفاده از دفترچه امکان دارد بلکه در قالب نسخ الکترونیکی پرونده‌ای برایش صادر خواهد شد، افزود:‌ تقریباً ۷۶۰ مرکز درمانی شامل داروخانه‌، آزمایشگاه، پزشکان متخصص، دندانپزشکان و بیمارستان‌ها در همدان با سازمان تامین اجتماعی قرارداد منعقد کرده‌ است.

وی با بیان اینکه بیمه‌ شده‌ای هم با دفترچه و هم از طریق کد ملی می‌تواند در مراکز طرف قرارداد سازمان خدمات دریافت کند، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد حق الزحمه پزشک درخصوص این خدمات تا فردای ویزیت بیمار به حسابش واریز می‌شود.

مسؤول دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه اکثر مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی هستند، به غیر از دندانپزشکان و پزشکانی که تمایلی به آن نداشتند، گفت: آمادگی برای اینکه تمام مراکز زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی باشند، وجود دارد.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.