قدس انلاین : فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری عامل سرقت بزرگ انگشترهای فیروزه و عقیق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان یک میلیارد فیروزه در نیشابور

سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی چند فقره سرقت از خانه‌های مسکونی و تجاری در بخش زبرخان این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی به سرپرستی فرمانده انتظامی بخش زبرخان تشکیل و عملیات شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: پلیس در این عملیات ضربتی با راهنمایی تخصصی مقام قضائی بخش زبرخان و انجام تحقیقات فنی و پلیس به سرنخ‌هایی دست یافت که نشان می‌داد عامل یا عاملان این سرقت با یک دستگاه وانت پیکان به محل آمده و پس از شناسایی، منازل و یا مغازه‌های مورد نظر مرتکب سرقت می‌شوند.

 بیات مختاری گفت: ماموران انتظامی پاسگاه قدمگاه در تحقیقات بعدی پرونده، عامل سرقت را شناسایی و دستگیر کردند.
وی گفت:  در بازرسی از مخفیگاه متهم، حدود یک کیلوگرم نگین تراشیده فیروزه، 2 کیلوگرم انگشتر فیروزه و عقیق به همراه 45 قلم انواع اجناس سرقتی دیگر به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد و خودرو وانت پیکان نیز به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: متهم 38 ساله پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.