کرج- دبیر هیئت هندبال استان البرز با اشاره به دعوت ۶ دختر و پسر البرزی به اردوی تیم های ملی هندبال کشورمان گفت: با ایجاد همدلی وانسجام حرکت این ورزش توپی البرز رو به جلو است.

دعوت ۶ البرزی به اردوی تیم های ملی هندبال کشور

مرتضی خادمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: کادرفنی تیم های ملی نوجوانان پسرو جوانان دختر اخیرا برای شکل گیری اردوی تیم های ملی نفراتی را از سراسر کشور دعوت کرده اند.

وی افزود: خوشبختانه در جمع نفرات دعوت شده نام چند هندبالیست البرزی نیز به چشم می خورد و گواه این موضوع است که هندبال البرز در مسیر احیا دوباره و ظهور نسلی جدید در این ورزش قرار گرفته است.

خادمی تصریح کرد: مهربان بدری، نازنین محمدیار، عسل شکوری و رقیه دانش به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان دعوت شده اند و مهدی گوزلی و محمدرضا غلامی نیز به جمع اردونشینان تیم ملی نوجوانان راه یافته اند.

دبیر هیئت هندبال استان البرز ادامه داد: قطعا حضور این بازیکنان در اردوی تیم های ملی می تواند انگیزه و محرک خوبی برای دیگر هندبالیست های البرزی برای رسیدن به مدارج بالاتر باشد.

وی به آغاز تمرینات آماده سازی تیم های آقایان وبانوان البرز جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور اشاره کرد و گفت: تیم بانوان در لیگ برتر حضور خواهد یافت و تیم آقایان نیز با عنوان مقاومت وبهره گیری از ظرفیت سرباز ورزشکار به فصل جدید لیگ کشور خواهد رفت.

دبیر هیئت هندبال البرز تصریح کرد: همچنین تیم های هندبال ساحلی وپایه استان نیز با انجام تمرینات مستمر خود را مهیا حضور در مسابقات پیش رو می کنند.

خادمی در پایان ارتقا سطح علمی مربیان و داوران استان البرز با برگزاری دوره های آموزشی مختلف را یکی دیگر از اهداف امسال عنوان کرد و گفت: دراین راه خوشبختانه حمایت های فدراسیون هندبال و اداره کل ورزش وجوانان البرز را در کنار خود داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.