قدس انلاین: مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تلاش می کنیم سفر به اربعین حسینی به صورت کاروانی و با هماهنگی حج و زیارت انجام شود.

تلاش می کنیم سفر اربعین حسینی به صورت کاروانی انجام شود

 مهدی فروزان در چهارمین جلسه ستاد اربعین خراسان رضوی اظهارکرد:طبق آمار موجود سال گذشته ۱۶۲ هزار زائر از خراسان رضوی  کشور عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین شدند که امسال نیز پیش بینی های لازم برای این سفر در حال انجام است.

وی افزود: امسال پیش بینی کردیم نسبت به سال گذشته تعداد زائرانی که به سفر معنوی اربعین مشرف می شوند ۵ درصد افزایش داشته باشد.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: به منظور رفع کاستی ها و نواقص تاکید داریم سفر به اربعین حسینی به صورت کاروانی و با مسئولیت سازمان حج و زیارت به انجام رسد.

فروزان تصریح کرد: همچنین در راستای تسهیل سفر زائران به کشور عراق از اول مرداد  قطار مشهد – شلمچه جهت اعزام زائران به نقطه صفر مرزی کار خود را با هفته ای ۳ قطار آغاز می کندو قرار است در ایام اربعین نیز به زائران خدمت رسانی شود.

جانشین رئیس و دبیر ستاد هماهنگی اربعین حسینی (ع) خراسان رضوی بیان کرد: ستاد عتبات عالیات موظف شده است حساب ویژه ای را برای دریافت کمک های مردمی و سایر هزینه های ایجاد کند تا این بخش به صورت متمرکز پیگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.